Linkin Park Romania revine!

LIKIN PARK România revine cu listening party-ul noului album LP – The Hunting Party!

IMGL3128

 

Weekend-ul care tocmai s-a încheiat a însemnat un nou început pentru mine pentru că am dat startul unei noi etape din istoria comunității LINKIN PARK România. Și n-am fost singură, ci am avut alături de mine 12 dintre cei mai înfocați fani ai trupei care ne-a marcat adolescența. :D 

IMGL3223

Relansarea a avut loc sâmbăta aceasta, printr-un eveniment unic în țara noastră, ce se înscrie în seria party-urilor organizate oficial în toate colțurile lumii și susținute de către Linkin Park Underground (organizatia oficiala fondata de trupa pentru fani): petrecerea de ascultare integrală a noului album Linkin Park – The Hunting Party.

Linkin Park - The Hunting Party

Albumul The Hunting Party este cel de-al șaselea material discografic semnat de trupa compusă din Chester Bennington, Rob Bourdon, Brad Delson, Dave “Phoenix” Farrell, Joe Hahn și Mike Shinoda. Cu un sound care îmbină cei 18 ani de istorie a trupei, mai zgomotos, mai visceral, mai puternic, The Hunting Party a fost lansat în data de 17 iunie 2014, clasându-se pe primele două poziții în topul vânzărilor iTunes la nivel mondial, chiar din prima zi.

LP Romania - Diana Ciobotea (co-fondator)

Sub sloganul „Linkin Park in the park”, Listening Party-ul a avut loc într-o locație cu hamace și balansoare, mai exact, la cafeneaua Tete a Tete, din inima Parcului Herăstrău.  S-a dat play albumului, s-au împărtășit impresii la prima audiție despre fiecare piesă și s-au făcut pariuri în privința cântecelor care vor fi promovate ca single-uri oficiale. La petrecere au participat atât fani din vechea brigadă, cât și fani care s-au alaturat recent comunității înființate în urmă cu nouă ani.

IMGL3169

Bazele LINKIN PARK Romania au fost puse în 2005, de către ColdFire și subsemnata, Diana Ciobotea. De curând ne-am întors din Milano, acolo unde am fost prezenți  la o serie de evenimente legate de trupa noastră preferată, printre care și concertul susținut de băieți pe 10 iunie, în capitala fashionului european. Un material complet despre experiența Linkin Park din Milano veți citi, foarte curând, pe acest blog.  

Însă nu mai pot aștepta până atunci pentru a vă împărtăși cea mai frumoasă experiență din viața mea!

LP Romania - Diana and Chester Bennington

După 12 ani de așteptare, cel mai mare vis mi s-a împlinit! Am avut onoarea de a-l cunoaște personal pe Chester Bennington, solistul trupei LINKIN PARK, de a petrece câteva minute în compania lui și a-i povesti despre influența pe care trupa sa a avut-o în viața mea și în viețile fanilor din România. A fost impresionat de cele auzite și la final a făcut o plecăciune, mulțumindu-mi pentru toți acești ani în care le-am fost alături de la distanță. Chester este exact așa cum mi l-am imaginat: foarte deschis, prietenos, atent, simpaaatic și de o modestie rar întâlnită în industria muzicală. 

Music Pass TIP: Mii de mulțumiri Deezer pentru promovarea și prezența la evenimentul nostru! Listening Party-ul de sâmbăta trecută e doar începutul! Fie că v-ați numărat printre fanii Linkin Park din era Hybrid Theory, fie ca i-ați descoperit pe parcurs, vă invit să vă alăturați comunității LINKIN PARK Romania, pe pagina oficială de Facebook, acolo unde veți fi în permanență conectați cu noutățile legate de trupă și de proiectele solo ale membrilor acesteia: https://www.facebook.com/lpromania 

Articol semnat de Diana Ciobotea

Credit foto event: Costi Dumitru