Concert VUNK – Autoportrete (recenzie + poze)

Cvartet cu coarde, contrabas, trompetă, chitare, banjo, saxofon, tobe, pian. Aceeași voce caldă pe scenă, duete in premiera cu voci mai mult sau mai puțin celebre, aceleași glasuri entuziaste și puternice din public. 1200 la număr, egale cu numărul autoportretelor care s-au conturat sâmbătă seara, sub cerul liber, în grădina suspendată a mall-ului Promenada din Capitală, la un concert VUNK de neuitat.

123 (22 of 23)

VUNK a fost din nou la înălțime, la propriu și la figurat. Sâmbătă seara, sub un apus demn de 1000 de fotografii colorate, direct de pe acoperișul Promenada Mall, s-a întâmplat un concert care a marcat o dublă premieră: prima reprezentație muzicală de anvergură susținuă în acea locație și primul concert acustic din istoria trupei VUNK.

123 (19 of 23)

Timp de o oră și jumătate, cei patru membrii ai trupei VUNK, însoțiți de 11 muzicieni, au spus prin noile reinterpretări ale cântecelor, poveștile evoluției lor personale și profesionale, făcându-și autoportretele. Publicul a aflat istoria din spatele unor piese ca “Prăjitura cu jeleu”, “Fiecare”, “Fata”, “Doar o noapte de adio”, dar și a celei mai recente balade a trupei, “Curat”, care a fost cântată în public doar de două ori.

Alexandra Ușurelu, Alina Pușcaș (“Te cunosc de undeva”), Maria Hoja, Alina Păun (Vocea României), Gojira și Planet H au fost invitații speciali în concertul care a inclus 11 piese reorchestrate de George Natsis pentru cvartet de coarde, plus alte 9 piese transformate de trupa pe ritmuri surprinzătoare: “Scapă-mă de ea”  într-o versiune reggae, “Pierderea lor” și “Așa, și” în ritm de swing, “Pleacă” în ritm de bossa nova.

123 (5 of 23)

Și de această dată, Cornel Ilie, Gabi Maga, Nicu Sarghea, Bogdan Crucianu și sublima echipă de la Sublime România au pus publicul pe primul loc. In zona spectacolului nu au existat garduri despărțitoare sau alte restricții de acces în jurul scenei. Spre final, Cornel ne-a făcut conștienți de libertatea acordată, zicând că am fi putut urca și pe scenă, dacă doream. Un regret a răsunat la unison, fiind cu toții mirați, incântați, dar în același timp, uimiți de faptul că nu am profitat la maximum de libertatea de mișcare, din pricina uzanțelor intrate în reflex, în materie de concerte.

123 (10 of 23)

Pe la mijlocul show-ului vorbeam cu Alexandra, colega fotograf, mărturisindu-i cât de mult mi-ar plăcea ca seara să se încheie cu un foc de artificii pe…cerul liber.😛 Mai rapizi ca peștișorul de aur, băieții din trupa VUNK mi-au îndeplinit dorința, încheiând concertul cu un superb foc de artificii pe una din temele show-ului Disney “Dreams!”.

123 (23 of 23)

Music Pass TIP: Anul 2014 este anul experimentelor muzicale pentru trupa VUNK. Conceptul „Autoportrete” va ajunge în 20 dintre cele mai importante orașe ale țării, iar pe 22 iunie, Bucureștiul se pregătește de un concert simfonic. Da, ați ghicit, simfonic VUNK!😀 Detalii curând, aici, pe Music Pass si pe pagina noastră de Facebook!😀

Dacă nu ați ajuns la concertul de sâmbătă, a fost pierderea voastră, ca să-l parafrazez pe Cornel, dar câștigul vostru este că vă aflați pe blogul meu, unde vă invit să admirați o galerie foto cu cele mai reprezentative momente ale concertului acustic VUNK – Autoportrete!🙂

Articol semnat de Diana Ciobotea

Credit foto: Alexandra Vasilescu