Concert Smiley – 1 Martie – Acasa

Mai puțin de o lună ne desparte de concertul lui Smiley, ce va avea loc pe data de 1 Martie la Sala Palatului din București. 

Înzestrați cu puteri magice date de venirea primăverii, Smiley și echipa HaHaHa Production vor transforma Sala Palatului din Capitală într-un loc care, pentru câteva ore, va deveni „Acasă” pentru mai bine de 4000 de persoane.

Afis Concert Smiley - Acasa

Concertul care debutează odată cu primăvara, îi va reuni pe scena Sălii Palatului pe Smiley și alți artiști HaHaHa Production, precum Dorian, Speak, Alex Velea, Mihai Ristea, Don Baxter, Sore și Cabron. Toți aceștia au feat-uri cu Smiley, incluse pe albumul care dă numele concertului.

„«Acasă» va fi un concert care mă reprezintă, un concert în care să mă prezint în faţa publicului aşa cum sunt eu, cu ideile şi nebuniile din mintea mea. Am visat constant la acest moment, mi l-am imaginat în fel şi chip, nu a trecut o secundă fără să nu-mi mai vină vreo idee, iar pe 1 martie vă aştept la Sala Palatului să vedeţi rezultatul. Va fi un spectacol în care veţi trece prin toate emoţiile şi veţi simţi muzica aşa cum a fost creată şi menită să ajungă la ascultători”, a declarat artistul.

Albumul Acasă a avut parte de o lansare în etape. Toate acțiunile de promovare au culminat, însă, prin evenimentul de lansare a albumului, care a avut loc pe 20 noiembrie, acasă la HaHaHa Production, locul în care cel de-al treilea album al lui Smiley a luat naștere.

Smiley - Acasa @HaHaHa Production Studios

Evenimentul a fost transmis live pe www.smileyonline.ro, așadar fanii au avut prilejul de a-și urmări artistul preferat într-unul dintre cele mai importante momente din cariera sa, alături de întreaga echipă HaHaHa Production, dar și alături de prietenii și colaboratorii apropiați.

„Lansarea acestui album a fost o frumoasă aventură pentru mine, care nu se încheie nicidecum aici. Vă mulțumesc pentru interesul și entuziasmul pe care le-ați arătat în legătură cu albumul și vă dau întâlnire pe 1 martie la Sala Palatului, ca să fredonăm împreună toate piesele de pe <<Acasă>>”, a declarat Smiley.

Cu peste 25.000 de copii vândute în prima săptămână de la lansare, cel de-al treilea album din cariera solo a lui Smiley înmagazinează emoții și trăiri dintre cele mai diverse, toate redate prin 17 piese, pe care vă invit să le vedeți cum s-au născut, aici:

Articol semnat de Diana Ciobotea

