„Nu stiu cine esti” – Loredana Groza feat. Cornel Ilie

Loredana și Cornel Ilie de la Vunk au lansat împreună noua lor piesă „Nu știu cine ești”, miercuri dimineață, la Europa FM.

Nu știu cine ești” își spun reciproc Loredana Groza și Cornel IlieDiminețile în studioul radio nu produc amnezie, ci premiere de single-uri. „Nu știu cine ești” este featuringul lansat de cei doi artiști în emisiunea „Deșteptarea”, a dj-lor Europa Fm:  Monica Anghel, Vlad Petreanu și George Zafiu. 

IMAG0511

Pe lângă surpriza muzicală, Loredana a venit și cu o schimbare de look intens discutată de către fanii artistei.

 „E noua mea coafură pixie! Îmi place foarte mult” a spus Loredana.

Lori a fost reținută în a da detalii despre concertul „Magic” de anul acesta, programat pe 23 noiembrie, la Sala Palatului din București, însă le transmite fanilor să se pregătească pentru un super-show, plin de magie și de surprize.

Nu vreau să vă spun prea multe, dar trebuie să vă pregătiți sufletește pentru o seară magică. Vor fi muzicieni, magicieni, costume… cine va fi prezent acolo va fi martorul unui eveniment unic! O spun fără lipsă de modestie, pentru că muncesc foarte mult pentru acest concert – zi și noapte”, a mărturisit Lori.

Cornel Ilie Loredana Vocea Romaniei

Surprizele pentru fani nu se opresc aici, căci artista plănuiește un turneu prin țară, în care se vor regăsi doar o parte din momentele show-ului de la Sala Palatului:

Visul meu secret este să merg cu acest concert în toată lumea, pentru că așa a fost gândit: să fie înțeles de oricine, indiferent de limbă sau de vârstă”, a declarat artista.

Music Pass TIP: Loredana a dezvăluit și cu cine va face echipă în următoarele etape ale emisiunii Vocea României. Este vorba de Cornel Ilie, despre care spune că este un carismatic, iar fanii îl vor descoperi într-o cu totul altă lumina.  

„Cred că sezonul din acest an este mult mai echilibrat, sunt mult mai multe voci bune și cu o personaliate mai puternică decât în celelalte două sezoane. Sunt un fan al acestui concurs, așa că am urmărit ce se întâmplă cu toți concurenții până în finală și în anii trecuți. Acum mă bucur să le pot da sfaturi celor care participa și să îi urmăresc cum evoluează. Am ascultat niște voci cu care oricând mi-ar plăcea să cânt sau pentru care să scriu cântece, dar i-am spus și Loredanei, al cărei co-antrenor sunt, că eu cred că vocea câștigătoare din acest an este în echipa noastră – spune Cornel Ilie despre experiența sa la Vocea Românei.

vocea romaniei sezonul 3 co antrenori

Articol semnat de Alexandra Vasilescu