VUNK #asasishow (Recenzie + Photo)

Record de fericire joi seară, la concertul #asașishow susținut de trupa VUNK, la Sala Polivalentă din Capitală.

Formula fericirii a fost descoperită de 4 cercetători români, care și-au abandonat halatele albe pentru pantaloni de piele, cămăși și tricouri negre. Laboratorul lor s-a transformat într-o scenă imensă. Eprubetele au fost și ele înlocuite cu chitare, amplificatoare, tobe și o chitară bass. Electronii s-au transformat în wati, iar atomii în baloane cu respect.

(113 of 237)

Cunoscută sub numele de VUNK, echipa de cercetători îi are în frunte pe Cornel Ilie, Gabriel Maga, Bogdan Crucianu și Nicu Sarghea. Cei patru au declarat că țin sub observație fenomenul fericirii de 14 ani. În ultimele șase luni, le-au fost alături șase asistente și peste 300 de oameni de știință muzicalo-industrială care i-au ajutat să pregătească experimentul din 3 octombrie 2013, dată care figurează în documentele oficiale ca #31013.

(34 of 237)

De cum au dat sfoară în țară că au descoperit-o, peste 5000 de voluntari s-au oferit să testeze formula fericirii. Pentru înregistrarea lor în experiment, la intrarea în laborator li s-au oferit brățări albe, din care au început să pâlpâie licurici de fericire. Se pare că muzica i-a activat în momentele cheie, astfel încât întreg laboratorul a fost străbătut de fascicule viu colorate.

Printre efectele experimentului asupra voluntarilor s-au numărat: o cerere în căsătorie, înțelegerea limbii române de către un voluntar sosit din Polonia, mii de zâmbete, sute de îmbrățisări, zeci de săruturi. Scena a fost magnetizată de energia publicului atât de puternic încât trei bucăți din ea s-au desprins și i-au adus pe 3 din cei patru cercetători în mijlocul voluntarilor. Mai mult, forța de atracție a reușit să coboare și luna de pe cer și să o suspende de tavanul laboratorului polivalent. Ba chiar timpul s-a oprit în loc pentru 30 de secunde, în care toți cei prezenți au înghețat, stabilind un nou record al persoanelor care stau nemișcate la un concert.

La începutul experimentului o combinație trepidantă de elemente chimice cu accente rock, sub numele de Trupa ABCD, au încins atmosfera. Un om cu o experiență vastă în testarea fericirii și înțelepciunii, precum Radu Beligan, și-a făcut apariția pe ecranele laboratorului și a trasat de la bun început coordonatele experimentului.

(6 of 43)

Apoi, celor patru cercetători li s-au alăturat, pe rând, patru muze regăsite în tabelul lui Mendeleev, cu voci sclipitoare precum licuricii din brățări: Alexandra Ușurelu (Uus), Andra Măruță (Am), Lory Groza (Lr) și Mirabela Dauer (Md).

collage VUNK #asasishow

În cei 14 ani de studiu al fenomenelor ce duc la fericire, VUNK au elaborat mai multe teorii și axiome pe care le-au aplicat la #asașishow. Printre cele mai celebre s-au numărat: „Prăjitura cu jeleu”, „Numai la doi”, „Nimeni ca mine”, „Pierderea lor”, „1000”, „Pleacă”, „Artificii pe tavan”, „Așa, și?”.

Concluziile experimentului sunt uimitoare:

– fericirea este contagioasă, astfel încât fiecare persoană este capabilă să o transmită

– fericirea se transmite prin gesturi precum zâmbetul, mângăierile, priviri blânde și îmbrățișări calde

– fericirea se transmite prin atitudini precum respectul, sinceritatea, recunoștința și iubirea pentru cei și ceea ce ne înconjoară

– muzica live este cea mai scurtă cale de transmitere a fericirii, cu cel mai rapid și sigur impact.

Dovada reușitei experimentului sunt chiar eu, un om fericit după #asasishow! 😀

Stage Diana

Articol semnat de Diana Ciobotea

Credit foto: Alexandra Vasilescu

Music Pass TIP: Efectele concertului continuă, se pare. Chiar în momentul redactării acestui articol, ora 04:37 în dimineața zilei de 6 octombrie, biroul de la care îl scriu aka patul, s-a cutremurat de-a binelea, cu 5,5 pe scara Richter. 😀 Efectele vor continua și zilele viitoare, aici, pe blogul MUSIC PASS, unde vă vom prezenta un interviu cu unul dintre personajele cheie ale acestui experiment.

Dacă v-au plăcut recenzia atipică și fotografiile realizate de echipa noastră, ai căror membrii au fost voluntari la experiment, vă așteptăm pe pagina de Facebook a MUSIC PASS, să împărțim fericirea și altora. 🙂

Anunțuri