3 ani de Music Pass

3 ani! Atât au trecut de când am pus bazele proiectului meu de suflet: blogul MUSIC PASS!

MUSIC PASS de acum nu a fost dintotdeauna MUSIC PASS. 🙂 Pe 31 august 2010, când am înființat acest blog, proiectul meu de suflet îmi purta numele și intențiile în materie de conținut: Diana’s Music & Culture Blog. S-a dovedit a fi o denumire mult prea lungă și cam grea de reținut, așa că la un an și 9 luni a avut loc rebranduirea sub numele actual.

3 years blogging

Începuturi

Proactivitatea care mi-a caracterizat adolescența și care m-a adus în studiourile de televiziune la doar 13 ani, pe radio la 15 și în paginile  diferitelor publicații locale și naționale, print & online, de la 16 ani, m-a făcut să-mi doresc să împărtășesc experiențele inedite prin care treceam cu restul lumii. Care lume? Care public? Asta mi-am dat seama destul de ușor, când am conștientizat că muzica și entertainmentul sunt ceea ce mi se potrivește.

Așa s-a născut blogul acesta, pe care la început scriam despre lansările din industria muzicală, promovam artiști celebrii, tineri sau de-o seamă cu ai mei părinți ori bunici (din respectul pe care îl port muzicii din toate perioadele). Interviurile cu artiștii mei preferați, printre care se numără și INNA, sau recenziile de la concerte, toate și-au găsit locul în filele online ale acestui proiect.

Prezent

După rebranduire, materialele exclusive au început să se dubleze și să câștige din teren. Relatarea primului concert LINKIN PARK în România direct din primul rând, întâlnirea cu Slash (Ex-Guns’n’Roses), rubricile „O zi cu un artistși „Making of the Video”, sunt doar o parte dintre EXCLUSIVITĂȚILE pe care blogul meu le-a oferit cititorilor.

Nu e de mirare fiindca asta promit și titlul și sloganul actual al blogului:MUSIC PASS – Accesul tău în culisele industriei muzicale!

Viitor

Viitorul sună grozav pe ritmuri de pop, rock, dance, electro, hip-hop, rap, raggae, alternative and so on! 😀  La aniversarea a trei ani de blogging, m-am gândit să(-mi) fac un cadou pe măsura evenimentului și să cumpăr un domeniul oficial pentru proiectul meu. Este un pas pe care intenționam să-l fac de ceva vreme, dar așteptam momentul potrivit. Așteptam să-mi închei socotelile cu facultatea, să-mi pun ordine în idei și să creionez viitorul blogului. Dar mai ales, așteptam un prilej. O ocazie unică. Trei ani de blog a fost momentul care deschide o altă etapă în viața mea și în cea a proiectului meu de suflet.

Music Pass TIP: Motto-urile mele sunt: „I care about dreams and makin’ them real” (Radio Killer) și „Try and fail, but don’t fail to try!” (Stephen Kaggwa). Stați pe-aproape și-o să le vedeți conturate. Pe curând! 😉

Articol semnat de Diana Ciobotea