Cadou EXCLUSIV: Happy Birthday, INNA!!!

16 octombrie 2012 este o zi foarte specială pentru mine, căci astăzi îmi sărbătoresc o ființă foarte dragă sufletului meu. Este vorba de INNA, căreia i-am pregătit un cadou care știu că o să o bucure enorm!!!😀

Inna - Grandma Session - Foto: Edward Aninaru

Inna – Grandma Session – Foto: Edward Aninaru

Alexandra Elena Apostoleanu sau INNA, așa cum o știu majoritatea dintre voi, împlinește astăzi 26 de ani. MUSIC PASS îi urează „La Mulți Ani!” și îi dorește să rămână aceeași persoană caldă și senină. Girl, să dea Dumnezeu ca rezervele de sănătate, energie și optimism să nu ți se termine niciodată, astfel încât să cucerești fiecare teritoriu din lumea asta, cu muzica ta.🙂

INNA s-a născut în urmă cu 26 de ani, pe 16 octombrie 1986, în județul Constanța. A copilărit în Neptun. Cu muzica a cochetat încă din copilărie, atunci când lua cursuri de canto de la profesorul Traian Broască, despre care artista a declarat în EXCLUSIVITATE pentru MUSIC PASS (Diana’s Music & Culture Blog, pe atunci):

Cel mai mult și cel mai mult îmi place să fac vocalize cu profesorul meu (n.m. Traian Broască). El știe cel mai bine ce-mi trebuie mie.

Cadoul MUSIC PASS pentru INNA: poeziile din liceu

INNA a urmat cursurile Colegiului Economic din Mangalia și mărturisește că limba română era materia ei preferată. Dovadă stau și poeziile pe care artista le-a scris în perioada respectivă și despre care mi-a povestit cu nostalgie în interviul pe care mi l-a acordat în luna decembrie a anului trecut, atunci când am însoțit-o la unul dintre show-urile sale din Elveția. INNA declara:

În liceu eram în Cercul de Literatură, scriam poezii. Am avut, la un moment dat, o poezie publicată în revista școlii, (revistă) care se numea „Proteus”.

Am făcut „mici investigații” și am găsit nu una, ci două dintre poeziile scrise de INNA și publicate în Numerele 2/2001 și 3/2002 ale Revistei Proteus de la Colegiul Economic Mangalia. Pentru credibilitate, voi posta un preview al uneia dintre cele două poezii. Copyright-ul aparține evident Innei și Colegiului Economic Mangalia.

Poezie INNA - Pasare maiastra

Poezie INNA – Pasare maiastra

Tot în Numărul 3/2002 al „Revistei Proteus”, numele INNEI se regăsește între cele ale elevilor din clasa ei, care, prin activitatea lor au adus un omagiu poeților Mihai Eminescu, Lucian Blaga și lui Nichita Stănescu.

Dacă vreți să o cunoașteți mai bine pe INNA, să aflați ce preocupări avea în adolescență, o puteți face citind interviul acordat de artistă în EXCLUSIVITATE pentru MUSIC PASS, unde aceasta povestește despre începuturile sale muzicale și munca din spatele artistei de astăzi, dar și despre cum îi place să își petreacă puținul timp liber.

Back to present!🙂

INNA a lansat de curând videoclipul piesei INNdiA, pe care sunt convinsă că l-ați văzut deja. Pe finalul acestui material scris cu mare drag  pentru artista care a demonstrat tuturor că visurile devin realitate, vă las cu cea mai nouă producție video a Global Music Management: Making of INNdiA!🙂