Doi ani de MUSIC PASS!

Happy Birthday to us, Happy Birthday to us, Happy Birthday MUSIC PASS, Happy Birthday to us!😀

31 august 2010Diana’s Music & Culture Blog se lansa in mediul online, cu primul post pe care il puteti citi aici, post ce a adunat nici mai mult, nici mai putin de 15 vizualizari.😀

31 august 2011 – Diana’s Music & Culture Blog serba un anisor cu prietenii blogului de pe Facebook, dar si cu oaspetii de pe blog, carora le-a prezentat reusitele de peste an intr-un prim post aniversar. Lora a fost cel mai de seama oaspete, caci ne-a facut o surpriza de proportii! P.S. Pe atunci, mai aveam putin pana sa depasim pragul de 10.000 de vizualizari.

19 martie 2012 – Diana Ciobotea, autoarea blogului, decide ca e timpul pentru nivelul urmator in viata blogului sau, moment in care are loc rebranduirea de la Diana’s Music & Culture Blog la MUSIC PASS! Link-ul de mai jos o sa va poarte prin ceea ce a insemnat prima etapa a acestui blog.

https://musicandcultureblog.wordpress.com/2012/03/19/music-pass-un-nou-blogo-inceput/

31 august 2012 – Bucuria e la ea acasa, caci ASTAZI este ziua in care aniversam DOI ANI de blog.😀 Au mai trecut 365 de zile peste MUSIC PASS, in care nu a intarziat sa apara rasplata pentru munca depusa de mine, facuta din drag si cu mult suflet pus in acest proiect. De departe, cea mai mare reusita in cariera mea de jurnalista de pana acum a fost acreditarea de presa primita pentru a merge „cu acte in regula” la ceea ce s-a numit concertul vietii mele: LINKIN PARK Live pentru prima oara in Romania!😀😀😀 Si acum, la aproape trei luni de la concert, inca mai resimt bucuria si implinirea datorate acestui eveniment.🙂 Experienta VIP alaturi de INNA si echipa acesteia, proiectul „O zi cu un artist„, care a debutat cu Alex Velea, sunt doar cateva dintre EXCLUSIVITATILE pe care am reusit sa le obtin direct de la artisti pentru MUSIC PASS si pentru voi, cititorii.

 Doi ani de blog – peste 50.000 de vizualizari

Ultima zi de vara a lui 2012 reprezinta inceputul unei perioade caracterizata de NOUTATE, de SCHIMBARI, care vor conduce acest blog catre nivelul urmator. Ma bucur ca sunteti alaturi de MUSIC PASS in numar din ce in ce mai mare. Vizitele pe blog au crescut de 5 ori fata de anul precedent, asta in conditiile in care nu am postat zilnic din lipsa de timp, caci mai sunt inca studenta, prinsa cu diverse proiecte mai mereu. 

Pe Facebook lucrurile stau la fel de frumos: in doar 17 ore, peste 50 dintre voiati transformat ziua asta intr-una si mai speciala, prin urarile faine lasate pe Wall.😀 Din cei care sunt alaturi de MUSIC PASS la aniversare, nu putea lipsi reprezentanta artistilor, de aceasta data, Sandra N. Relativ noua in mainstream, dar cu o experienta muzicala de peste 17 ani, Sandra N este vocea de pe piesele „Angel” feat. Adrian Sina si „I’m sorry” feat. Akcent.

Cum a inceput colaborarea cu baietii de la Akcent sau care este drumul pe care un artist tanar trebuie sa-l parcurga pentru ca piesele sale sa rasune pe calea undelor radio, aflati din interviul cu Sandra N acordat in EXCLUSIVITATE pentru MUSIC PASS.😀

Diana: Cine și cum este persoana din spatele numelui de scenă Sandra N.?

Sandra N: Întrebare capcană! Trebuie să mă descriu. Şi e greu.🙂 Să zicem, pe scurt, o fată de 20 de ani cu multe vise şi aspiraţii, nu numai pe plan profesional, care încă se descoperă pe ea însăşi şi frumuseţile acestei vieţi. Mai am multe de văzut, de învăţat!

Diana: De când cânți?

Sandra N: De la trei ani şi un pic. Când am fost la emisiunea „Tip Top Minitop”. Mamei îi plăcea să mă înveţe multe cântecele, dar mie îmi plăcea să le compun eu.🙂 Serios, să spunem aşa, m-am apucat să cânt de la 14 ani când am avut un album de piese pop, şi concerte. Mă ajuta tatăl  meu. El mergea cu mine în spectacole. Pe la 16 ani am început să cânt cover-uri.

Diana: Ai făcut cursuri de canto sau ai studiat vreun instrument muzical?

Sandra N: Am studiat canto de la 12 ani, la un Club al Elevilor din oraşul meu natal. Apoi am studiat trei ani de canto, tehnică vocală, cu doamna profesoara Crina Mardare în Bucureşti. Instrument nu am studiat, dar ştiu să cânt la chitară şi la pian. Vocalizele le fac săptămânal la o pianină, singură.

Diana: Cum ai ajuns să colaborezi cu Adrian Sînă?

Sandra N: Visul meu de când eram mică era să am o piesă pe radio. Voiam să urc un nivel mai sus. Aşa că am început să trimit demo-uri la cei mai buni producători muzicali din ţară. Adrian m-a chemat la studio, el având nevoie de o voce pentru un single de-al său. A înregistrat cu mai multe fete şi a rămas la mine. Eu cred că a fost vorba de destin, piesa „Angel” a luat naştere odată cu prima mea înregistrare în studioul Sisterhoodlive Records. Adrian a decis să nu fiu doar vocea de pe piesă, ci să fie feat. şi apoi am hotarat să semnez cu aceasta casă de producţie.

Diana: Știu că și tu ai contribuit la compoziția versurilor pieselor. Ce te-a inspirat?

Sandra N: După cum spuneam mai sus, totul a fost pe moment. Am auzit un negativ, şi Adi mi-a cerut să fredonez ceva pe acea linie melodică, nişte versuri. Asta mi-a inspirat negativul. Cât despre piesa „I’m sorry” am simţit că s-ar potrivi versuri în arabă. Am încercat în spaniolă, în portugheză, chiar şi în română, dar nimic nu suna mai bine decât cele în arabă.

Diana: ”Angel” a fost primul videoclip pe care l-ai filmat în viața ta?

Sandra N: Da, a fost primul videoclip profi. Am mai filmat diverse clipuri de Crăciun, cu colinde, difuzate în judeţul meu, dar astea nu se pun!🙂

Diana: Cum au decurs filmările la ”Angel”?

Sandra N: Am avut emoţii. Şi nu din pricina camerei. Am avut emoţii în sensul în care eram prea fericită de ceea ce mi se întâmplă. Băieţii de la Akcent au fost alături de mine şi m-au ajutat, m-au încurajat, mi-au dat sfaturi, pentru ca totul să decurgă perfect, dar uneori îmi venea să plâng de bucurie. Îmi vedeam visul împlinit şi asta mă copleşea.

Sandra N interviu Music Pass

Sandra N interviu Music Pass

Diana: Prima piesă s-a bucurat de un real succes. Care este povestea celui de-al doilea succes: ”I’m sorry”.

Sandra N: Mie îmi place să compun versuri. Adi m-a chemat să inregistrez refrenul unei piese, apoi am dorit să îi fac versuri. Nu ştiam încă ce se va întămpla cu piesa, dar îmi suna bine. Băieţii au decis să o lanseze ca single şi am semnat cu Roton pentru ea. Momentan ei se ocupă de piesă. La clipul „I’m sorry”a fost minunat. De data aceasta nu am mai avut emoţii deloc, m-am simţit excelent la filmări, asta şi datorita faptului că s-a legat nu numai o colaborare ci o prietenie frumoasă cu băieţii. Sunt foarte serioşi cînd vine vorba de muncă şi foarte de gaşcă in general!

Diana: Refrenul piesei este in araba. Ne traduci putin versurile?😀

Sandra N: Pai, „Yalla Bina, Yalla Habibi Yalla! I said, I said I’m Sorry, said I’m Sorry. Yalla Bina Yalla Weili Insha’Allah! And I say Come and Dance me, Come and Dance Me!
inseamna „Hai iubite, vino la mine! Ti am spus ca-mi pare rau. Hai iubite, vino la mine, tu esti fericirea/binecuvantarea mea! Hai sa dansam!” . 

Diana: Cu ce artiști ți-ar plăcea să mai colaborezi (români/străini)?

Sandra N: Sunt foarte mulţi artişti români sau din afară pe care îi apreciez şi îi ascult cu plăcere. Însă pe viitor îmi doresc o piesă solo.

Diana: Urmează, deci și o piesă solo. Ce ne poți spune?

Sandra N: Sigur. Muncim la acest proiect. Sandra N. s-a remarcat ca voce în piesa „Angel”, acum sperăm ca publicul să asocieze numele şi cu imaginea din „I m sorry”. Abia acum sunt pregătită pentru un single. Însă nu este o treabă uşoară. Vrem să lansăm ceva foarte bun, iar asta necesită timp şi inspiraţie.

Diana: Cum te vezi din punct de vedere muzical peste 5 ani?

Sandra N: Un artist complet🙂, că tot am vorbit mai sus. Mă văd pe scenă la noi şi în afară făcând oamenii fericiţi cu muzica mea, distrându-i, fredonându-mi piesele, dansând, zâmbind. Simt că asta mi-e menirea. În mijlocul oamenilor veseli, distrându-i cu muzica mea. Mă pricep la asta.

Diana: Tu ai reușit să ajungi pe radio. Ce sfat le-ai putea da celor care vor să ajungă cunoscuți în industria muzicală?

Sandra N: Să încerce. Să încerce. Şi iar să încerce. Dacă e menit să aibă succes, la un moment dat se va întâmpla! Să nu renunţe niciodată la visul şi talentul lor. Eu am dat peste multe uşi închise şi am avut parte de multe dezamăgiri. Dar nu am vrut să renunţ.

Diana: Ce e mai important: talentul, munca, frumusețea sau norocul?🙂

Sandra N: Cred că ştim cu toţii răspunsul: toate! Cine spune că nu există o reţetă a succesului se înşală, după părerea mea! Toate sunt importante, dar cred cu tărie că norocul le depăşeşte puţin pe celelalte. Iar pentru mine noroc înseamnă ajutorul de le Dumnezeu.

Ii multumesc Sandrei ca a fost alaturi de MUSIC PASS la aniversarea a doi ani de blog. Este o artista extrem de talentata, care promite. Pentru a fi la curent cu tot ceea ce lanseaza Sandra, intrati pe pagina ei de Facebook: https://www.facebook.com/OfficialSandraN