EXCLUSIV! Interviu Jay Jay

Jigman VICTOR Alexandru aka Jay Jay, interpretul piesei „La Mamaia”, a cărei PREMIERĂ a avut loc în urmă cu doar trei ore, aici pe MUSIC PASS, i-a dezvăluit detalii despre viața și cariera sa muzicală fondatoarei blogului, Diana Ciobotea, în cadrul unui interviu „ca de lansare”.

Jay Jay

Jay Jay

Diana: Cine e Jay Jay?

Jay Jay: Jay Jay este un fost sportiv de performanță, care a jucat timp de 16 ani fotbal la nivel profesionist la echipe ca FC Rapid București, unde l-a avut antrenor pe Mircea Lucescu (cel mai mare antrenor român) sau FC Argeș PITEȘTI, unde a avut marea onoare să lucreze timp de mai mulți ani cu marele fotbalist român Nicolae Dobrin; de profesie avocat, sunt îndrăgostit de muzică și pictură.

Diana: Jay Jay este un artist care nu debutează în muzică acum, ci care are deja un trecut muzical. Povestește-ne mai multe.

Jay Jay: În anul 2005 i-am întâlnit pe Smiley, Marius Moga și Randi. Împreună cu ajutorul lor am făcut albumul „Mai stai”, care conține opt piese și patru remix-uri și pe care l-am lansat pe piața muzicală din România în 2007. De asemenea, pe album am colaborat și cu Lora. La piesa „Mai stai” am făcut și un videoclip în regia lui Iulian Moga. Sunt foarte bun prieten cu ei și sper ca în viitorul apropiat să am din nou colaborări cu ei pe plan muzical.

Diana: Ai un nou single de vară, care beneficiază deja de un videoclip. Ce te-a determinat să revii în peisajul muzical autohton?

Jay Jay: Iubesc muzica și mereu am fost în acest peisaj. De curând, la Pitești s-a făcut acest studio Inspire Records de către frații Irimia și împreună am început să facem piese și să lucrăm cu mare entuziasm. Credem că suntem capabili să facem lucruri frumoase în acest domeniu.

Diana: Ce așteptări ai de la „La Mamaia”?

Jay Jay: Sperăm să placă piesa. Nouă ne place, este o melodie fresh, de vară și are un videoclip energizant, care cheamă lumea la mare, la distracție!

Diana: Povestește-ne mai multe despre filmările videoclipului.

Jay Jay: Videoclipul a fost filmat la Mamaia, pe plajele de acolo, în diverse locații cunoscute ale stațiunii și a durat o zi întreagă. A fost foarte distractiv, dar și obositor. Regizor/cameraman Nicu STRATON, fotografi Costi TRANDAFIR si Marian STEREA.

Diana: Care este povestea clipului și cine e fata care joacă alături de tine?

Jay Jay: Povestea e una plină de viață, de vacanță, în care începi să te dezlănțui la briza mării și începi să visezi, să faci fel și chip de lucruri trăsnite🙂.  Fata, este o foarte bună prietenă de-a mea, fotomodel –  Valentina TANASESCU.

Jay Jay alaturi de modelul Valentina Tanasescu

Diana: Apropo de fete, și pe piesa ești acompaniat de o prezență feminină. Cum a început colaborarea cu Ramona Olteanu?

Jay Jay: Cu Ramona mă știu de mai mulți ani și a fost o plăcere, atât pentru ea, cât și pentru noi, să colaboram. De asemenea, ea este și actriță la Teatrul DAVILA din Pitești.

Diana: Piesa este produsă alături de echipa de la Inspire Records. Ce v-a inspirat în compunerea piesei „La Mamaia”?

Jay Jay: Stând în studio, Andi Irimia a început să lucreze la o piesă, apoi ușor, ușor am făcut vesurile, am tras voci și în final a ieșit piesa „La Mamaia”. Alături de el, mai este și Bebe Irimia și Ioan Neacșu, băieți foarte talentați și cunoscători în ale muzicii! Ne înțelgem foarte bine și sunt sigur că împreună vom face piese foarte bune.

Diana: Am vorbit despre trecutul și despre prezentul tău muzical. Cum îți vezi viitorul în industria asta?

Jay Jay: SUNT FOARTE OPTMIST DE FEL! Deci cred că voi face treabă bună în cotinuare alături de această echipă și sunt deschis la colaborări. Sper ca în viitorul apropiat să am colaborări cu bunii mei prieteni Smiley sau Randi și nu numai.

Diana: Ai un mesaj pentru cititorii MUSIC PASS, care au așteptat cu nerăbdare premiera clipului „La Mamaia”?

Jay Jay: Pentru cititorii Music Pass, să ascultați muzică cât mai bună și să fiți cât mai optimiști! Ținem legătura pe pagina mea de artist de pe Facebook: Jay Jay.

Credite foto: Costi Trandafir și Marian Sterea