PREMIERĂ: X’cesiv – Live Your Life

8 iulie 2012, ora 21 – momentul în care proiectul X’cesiv se lansează în PREMIERĂ pe Music Pass, prin single-ul de debut „Live Your Life”!

X'cesiv - Live Your Life

X’cesiv – Live Your Life

Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii și prietenii fostului concurent de la Vocea României, Cătălin Dobre! Artistul revine în această seară pe scena muzicală cu un proiect îndrăzneț și inedit în România. Sub pseudonimul X’cesiv, Cătălin promite să lanseze single-uri care îmbină muzica electro cu trance-ul și dubstep-ul și care pot ajunge hit-uri pe radio, DOAR cu ajutorul și susținerea voastră!🙂

UPDATE: Pentru că mulți dintre admiratorii artistului sunt de părere că rock-ul îl prinde mult mai bine, pe pagina sa de Facebook Cătălin dă asigurări că nu va renunța la stilul cu care ne-a obișnuit până acum:

„Vreau să lămuresc un lucru:) Acesta după cum am mai spus este un concept, o încercare de a ieși din normal. Cătălin Dobre nu renunță la muzica rock! X’cesiv este un alt personaj. Faptul că eu sunt vocea din melodiile acestea fie ele trance sau electro sau dubstep nu înseamnă că am renunțat la Cătălin Dobre omul care cântă rock. Vă pup și mâine vedem rezultatele la vizualizări :)”

Live Your Life – mostra de X’cesiv

În paralel cu PREMIERA de pe acest blog, „Live Your Life” beneficiază de o LANSARE  „între prieteni”, unde altundeva decât pe pagina de Facebook a artistului: http://www.facebook.com/CatalinDobreOmul

Nu degeaba se spune că momentele de trăire lăuntrică intensă sunt cele în care se nasc hit-urile. „Live Your Life” a sosit pe calea inspirației într-un moment nu tocmai însorit din viața lui Cătălin, despre care artistul afirmă:

Melodia am compus-o după o perioadă de depresie profundă, iar textul spune cam cum am gândit eu și cum am ieșit din această depresie… Sper că mi-am regăsit drumul și voi continua cu acest proiect mult și bine, dar numai dacă oamenii sunt receptivi și am destul feedback.

Așadar, piesa Live Your Life” reprezintă nu numai revenirea pe scena muzicală a lui Cătălin Dobre, ci și speranțele și creativitatea uneia dintre cele mai puternice, energice, X’cesive voci ale României! 😀 Piesa este cu atât mai specială cu cât a fost compusă chiar în studioul artistului, Zebra Sounds din Brașov. În demersul compozițional, alături i-a stat prietenul și asociatul său, Paul Cojocaru, despre care artistul povestește că este un foarte bun violonist și profesor de canto.

Music Pass TIP: Vezi evoluția lui Cătălin de după Vocea României aici!

MUSIC PASS este mândru să găzduiască premiera piesei „Live Your Life” și să fie alături în momentul lansării de un artist în care am avut încredere încă de la început și pe care îl vom susține în continuare. Dacă apreciați talentul pur și nopțile de munca creative, atunci cu siguranță îl apreciați și pe Cătălin. Dacă ne înșelăm, contraziceți-ne, dacă sunteți în asentimentul nostru, fiți liberi să vă exprimați!😀