Povestea Romanian Music Awards 2012!

Fuse, fuse și se duse!

O săptămână! Atât a trecut de când capitala Olteniei, Craiova, a găzduit cea de-a zecea ediție a Romanian Music Awards! Pe 8 iunie 2012, incepând cu ora 19:00 crema industriei muzicale românești și-a făcut apartiția pe Covorul Roșu și pe scena RMA instalată în Piața Mihai Viteazu din Craiova.

Pentru a treia oară gazde ale RMA-urilor, craiovenii se pricep să facă atmosferă. Sigur nu mă înșel? Sigur nu, căci în jurul orei 19, dacă trecea fie și un tehnician pe scena RMA, mulțimea izbucnea înnebunită în urale și aplauze.

Publicul, ca publicul, dar vedetele?

La 19:05, pe Covorul Roșu au început să pășească rând pe rând, după cum urmează: Viorica, Margherita, fratele ei și Ioniță din Clejani,

băieții de la Deepcentral însoțiți de managerul lor,

Nick Kamarera și Alinka,

Andreea Bănică, alături de vestiții designeri Cătălin Botezatu și Mircea Bărbulescu (craiovean de-al nostru), 

CRBL și soția sa Elena (prezentatorii evenimentului).

După ce prima rundă de artiști a fost luată la întrebări de Dj-ul Radio 21 Manuel Dinculescu și de VJ-itza Music Channel, Ela Voineag, a venit rândul lui Liviu Vârciu, Aurelian Ciocan și Adrian Zainea, adică trupa L.A., una dintre surprizele serii în materie de proiecte muzicale reunite.

1 Artist Music a fost reprezentată la RMA-urile din acest an de către Dony și debutantul într-ale muzicii, Alex Mica.

1AM este o agenție de booking/record label ale cărei baze au fost puse de Cornel Donici (Dony) și de Laurențiu Duță, care nu a lipsit nici el de la RMA. Alături de foștii colegi de trupă, Viorel Sipos și Mihai Budeanu, Laurențiu a pășit pe Covorul Roșu în formula care l-a consacrat.

Amintirile m-au copleșit. Cum am crescut în Craiova și încă de mică nu ratam niciun concert, mi-am amintit de concertele 3 Sud-Est de acum 12 ani, ținute în aceeași Piață Mihai Viteazu. N-am rezistat și le-am spus băieților de la 3SE: „E o onoare să vă pot fotografia acum, de aici, de pe Covorul Roșu, și să mă gândesc că în urmă cu câțiva ani eram în Piața de alături, printre fanii de 9-10 ani veniți la concertele voastre!”. Laurențiu, Viorel și Mihai s-au bucurat la auzul spuselor mele și mi-au mulțumit din suflet pentru apreciere, cu un zâmbet cald pe fețe.🙂 Proof, right behind!

Încă de pe vremea când Music Pass se numea Diana’s Music & Culture Blog, mi-am manifestat aprecierea și respectul pentru artiștii care le-au încântat tinerețea părinților și bunicilor noștri. Am încercat să-i promovez pe cât posibil, pentru ca cei din generația mea să guste din frumusețea romanțelor de atunci. Mă bucur că trend-ul a luat amploare în ultimii ani și că din ce în ce mai mulți artiști tineri se îndreaptă către colaborări cu numele grele din istoria muzicală a anilor ’60- ’80. Astfel, la RMA m-am bucurat să-l văd pe George Nicolescu alături de Shift.

Tibi Scobiola Band a poposit la Craiova pentru un moment de excepție pe scena RMA. Artiștii au făcut furori în rândul celor peste 50.000 de spectatori. Încă de pe Covorul Roșu, Tibi mi-a declarat că pregătește un moment surprinzător pentru seara aceasta. S-a ținut de cuvânt, căci lui și band-ului său i s-au alăturat Puya și băieții de la C.I.A.

Alex Velea și frumoasa sa soție, Ana, au fost cel mai frumos cuplu de pe Covorul Roșu din acest an, după părerea mea. Mereu o prezență fresh, cuplul Velea a comunicat foarte bine cu jurnaliștii prezenți la eveniment.

Chiar dacă au mai fost persoane care încă nu știau cine este doamna la brațul căreia se afla Alex, artistul a glumit spunând că e cea mai mare admiratoarea a sa, o iubită secretă.😀 Spre deliciul celor prezenți, cei doi porumbei s-au sărutat în bătaia blitz-urilor îndreptate către ei.🙂

Muzica dance e în vogă de câțiva ani încoace și asta o știe toată lumea. Pe Covorul Roșu au urmat reprezentanții muzicii dance actuale, urmați de cei care au făcut furori cu primele beat-uri electronice la începutul Mileniului III.

Deepside Deejays au zâmbit frumos fotoreporterilor, Matyas a continuat alături dansatorii/dansatoarele sale, urmând să-i predea ștafeta blitz-urilor lui Nick de la N&D.

Chiar dacă Delia Matache nu l-a însoțit la ceremonia Covorului Roșu, pe scena RMA, momentul N&D a fost unul dintre cele mai reușite.

Peste tot, în jurul meu, lumea fredona piesele și părea ușor melancolică. Hit-uri precum „Vino la mine”„Nu e vina mea” și „Vreau să plâng” nu au cum să nu-ți trezească amintiri.🙂

De la Romanian Music Awards 2012 nu putea lipsi sub nicio formă nici gașca HaHaHa Production. Mihai Ristea, Boier Bibescu, Dj Cellblock, Cabron, Don Baxter, Șerban Cazan și Jo, Ruby însoțită de iubitul său, Oxi și de Dj-ul lui Alex Velea, Speak, sunt doar o parte din marea familie HaHaHa.

Din repriza a doua a găștii vesele au sosit pe Covorul Roșu: Sore, Lee Heart și Paul Damixie (Radio Killer), frumoasa basarabeancă Mishelle și artista care are în portofoliul său o colaborare cu Snoop Doggy Dog, Brighi.

A existat și o a treia repriză HaHaHa Production, în care a fost inclus fondatorul fabricii de hituri vesele, Smiley. Artistul și-a făcut apariția direct pe scena RMA. Pe Covorul Roșu nu a mai pășit anul acesta deoarece a avut un concert de susținut la Caracal!


Gașca HaHaHa Production a urcat în efectiv complet pe scena RMA, acolo unde a dat definiția corectă a termenului de show.

Întregul moment vesel a durat mai bine de 15 minute, la care mai adăugăm show-urile lui Alex Velea + dansatorii săi, dotați cu hit-ul verii, „Minim doi”, și pe cel al lui Smiley + band-ul său de instrumentiști iscusiți & backing vocals asigurat de fetele de la Pinky.

Vika Jigulina a sosit la RMA alături de colegul Dj Andi. Într-o rochie verde neon, artista s-a încadrat în tendințele actuale.

Nacotic Sound, Christian D și Yanka Lena Mamasita, alături de alte patru Mamasite au umplut Covorul Roșu de energie, dar mai ales obiectivele fotografilor. Ei au fost ultimii artiști care au pășit pe red-carpetul de la cea de-a X-a ediție a Romanian Music Awards.

Lista câștigătorilor Romanian Music Awards 2012 probabil că ați aflat-o deja. Din pricina unor probleme tehnice (BAD Internet & Naughty Laptop + final de stressiune), am venit cu această recenzie la o săptămână după eveniment. Chiar dacă am pierdut din vizualizări, am ținut să o scriu pentru că știu cât de interesați sunt cititorii MUSIC PASS de acest eveniment și pentru că Romanian Music Awards a devenit deja o parte din munca și plăcerea mea de peste an.

Music Pass TIP:

Bonus 1: Ca să-mi iau revanșa pentru această întârziere, din pricina festelor jucate de tehnologie (it happens!), voi reveni în scurt timp cu un material MAKING OF Romanian Music Awards 2012. Cum toate publicațiile se îngrămădesc să prezinte detalii legate de show, câștigători și vestimentația aleasă de aceștia pentru eveniment, MUSIC PASS a promis să vă arate și fața mai puțin cunoscută a industriei muzicale, fără iz de paparazzi! Cum altfel, când MUSIC PASS este accesul tău în culisele industriei muzicale?😀

Bonus 2: Pe pagina de Facebook MUSIC PASSte așteaptă o galerie cu o mulțime de poze de la Romanian Music Awards, în care e imposibil să nu-ți regăsești măcar unul dintre artiștii preferați.🙂 LIKE & SHARE! http://www.facebook.com/MusicPass

Bonus 3: O mostră din atmosferă nebună de la RMA, te așteaptă pe contul de Youtube al MUSIC PASS. Enjoooy „Minim doi”!😀

Credit foto/video: Diana Ciobotea

ATENȚIE! Este interzisă reproducerea, preluarea și/sau modificarea imaginilor foto, audio-video prezentate în acest material, fără acordul meu explicit și fără a preciza sursa: MUSIC PASS https://musicandcultureblog.wordpress.com

Pe final, the WINNERS aaaaaare:

Best Album
Guess Who – Tot Mai Sus

Best Dance
Deepside Deejays – Stay With Me Tonight

Best Female
Alexandra Stan Ft. Carlprit – 1.000.000

Best Video
LukOne & deMoga Ft. Liviu Teodorescu – Electronic Symphony

Best Live
Voltaj

Best Hip Hop
Grasu XXL Ft. Guess Who – Lala Song

Best Group
DJ Project & Adela Popescu – Bun Ramas

Best Male
CRBL – Kboom (Ft. Helen)

Best New Act
Alex Mica – Dalinda

Best Pop
Alex Velea – Whisper

Best Song
Laurentiu Duta Ft. Andreea Banica – Shining Heart

Best Dj
Nick Kamarera & Alinka – Get A Life (Mama Yette)

Best Rock
Vunk Ft. Antonia – Pleaca

Best Website
smileyonline.ro

Best Producer

Smiley

Radio 21 Award

Radio Killer