EXCLUSIV! Informații la cald despre concertul LINKIN PARK in Romania

După o lungă și intensă campanie de promovare a primului concert LINKIN PARK în România, revin cu informații, poze și impresii la cald, într-o recenzie scrisă destul de pasional, căci LINKIN PARK e trupa mea preferată.

Linkin Park LIVE @home, in Romania

Mulțumesc!😀

Doar așa pot începe acest articol-recenzie despre concertul LINKIN PARK în România! Mulțumesc Events pentru că mi-au adus în țară artiștii la care țin cel mai mult, mulțumesc fanilor români și străini (Albania especially) care au fost la înălțime! Dar cel mai mult le mulțumesc celor de la LINKIN PARK pentru cea mai tare seară din viața mea, clar! Oricât de clișeic ar suna, îi mulțumesc lui Dumnezeu că Chester, Mike, Joe, Brad, Rob & Phoenix există și că au fost binecuvântați cu atât de mult talent, încât să încânte sufletele a milioane de oameni din lumea întreagă, cu cea mai splendidă artă existentă: muzica!😀

ATENȚIE! Este interzisă reproducerea, preluarea și/sau modificarea imaginilor foto prezentate în acest material, fără acordul meu explicit și fără a preciza sursa: MUSIC PASS https://musicandcultureblog.wordpress.com

Primul concert LINKIN PARK în România a avut loc aseară, 6 iunie, la Romexpo în București. Vine ca o răsplată după mulți ani de așteptare pentru fanii români. În cazul meu, e vorba de 10 ani, căci trupa m-a cucerit pe când aveam 11 ani. Și pentru asta îi mulțumesc deschis unei prietene din copilărie, Clau!🙂

Alții au așteptat chiar și 12 ani. E cazul Davjolei, o fană venită tocmai din Albania pentru concertul de la București. Și n-a venit singură, ci însoțită de alți 19 fani adevărați. Am apreciat organizarea lor ca fan-club și devotamentul față de trupă, dar și tatuajele cu logo-urile LP și entuziasmul contagios de pe tot parcursul show-ului.

Albanian fans @ LP show in Bucharest

LINKIN PARK au urcat pe scenă în jurul orei 20:30, moment în care tensiunea  și entuziasmul publicului creștea simțitor, pe măsură ce membri trupei își făceau apariția pe scenă. Eu am simțit-o din plin, căci am avut șansa magnifică de a vedea concertul vieții mele direct din primul rând, la Golden Ring. Am stat la maximum 10 metri de artiștii mei preferați și a fost exact așa cum am visat „de mică”!😀 Însă pe atunci îndrăzneam doar să îmi imaginez cum ar fi să fiu jurnalist la ceva ce implică LINKIN PARK. Nu degeaba spun că noaptea asta a fost magică, fiindcă m-am numărat printre jurnaliștii acreditați pe bune la eveniment, fapt ce amplifică cu totul experiența!😀 It was an honour!

Peripeții la concertul LP

Într-o oră și jumătate de show s-au întâmplat multe! Pe orga lui Mike, LP au arborat steagul României. De la atâta așteptare și presiune strânsă, cred că steagul a făcut ca orga să se defecteze fix la începutul piesei „New Divide”. Momentul a fost unul amuzant, căci Mike începuse să cânte și dintr-o dată s-a auzit un sunet ciudat.

Mike Shinoda la clape / Mike Shinoda playing keyboard

Înițial, publicul a crezut că a fost ceva intenționat, fiindcă și băieții râdeau. Însă după ce l-am văzut pe Mike atingând clapele fără niciun sunet și pe Chester care a venit lângă el și a izbucnit în râs, ne-am dat seama că avem de-a face cu ceva neprevăzut. Orga a fost schimbată și totul a mers conform desfășurătorului. Brad își lăsase chitara și se plimba pe scenă, când se încerca remedierea problemei. Mike i-a zis, râzând: „Brad, să știi că avem nevoie de tine la chitară, omule!”. BigBadBrad aka BBB și-a luat chitara de îndată și nebunia a lua startul din nou.

Playlist LP în România

Concertul a debutat cu „Faint” și s-a încheiat cu „Bleed It Out„, peste care s-a cântat o parte din piesa „Sabotage” a celor de la Beastie Boys. Playlistul dintre cele două piese a conținut melodii din perioada de început a proiectului LINKIN PARK, dar și single-uri de pe Meteora și celelalte două albume. Din sistemul de sonorizare ultra-performant adus din Cehia special pentru acest concert, au răsunat piese precum: One Step Closer, Papercut, With You, dar și Numb, From the Inside, Breaking the Habit ori Leave out all the Rest, What I’ve Done si New Divide.

LP – fani, fani – LP = Feedback pozitv

Mulțimea s-a bucurat de privilegiul oferit de băieții de la LP, și anume de a asculta primele două piese dezvăluite de pe cel de-al cincilea album al trupei, LIVING THINGS, care urmează să fie lansat peste fix 19 zile (pe 26 iunie). Vă sugerez încă de pe acum să vi-l cumpărați/comandați, căci e un must have! Nu mă credeți, pe cuvânt și puneți-vă pe ascultat „Burn It Down” și „Lies Greed Misery„, ca să vedeți despre ce e vorba.😉

Impresii

Concertul a fost unul 100 % live, as always!😀 Ce mă uimește de fiecare dată când îl aud cântând, e vocea lui Chester. Omul ăsta are niște calități vocale unice. E fabulos cum trece de la părți de melodii foarte lente și touchy, la răcnete puternice! Simți asta când asculți piesele de pe album, dar să-l auziți live!😀

Chester Bennington singing for the first time in Romania

Ce apreciez enorm la toți cei șase membrii ai trupei este faptul că pun suflet în tot ceea ce fac. Chiar dacă muzica este și un business, la ei e înainte de toate, pasiune. Mike mă uimește cu câte lucruri știe despre industria muzicală și despre arte și modul în care le expune. Joe a regizat 17 clipuri Linkin Park, toate cu idei originale. Toți mă surprind când îi văd cum trec de la un instrument muzical la altul, fără probleme. Dar cel mai mult, le apreciez modestia, atașamentul față de fani (LPUnderground) și preocuparea continuă pentru ajutorarea victimelor calamităților naturale de pe întreg mapamondul (MusicForRelief).

Pentru că pomeneam mai sus de privilegii, trupa s-a simțit și ea privilegiată. Chester Bennington, frontman-ul Linkin Park, a declarat: „Ne simțim onorați și privilegiați, în același timp, să vă putem cânta în această seară. Vă mulțumim că ne sunteți alături! Sunteți minunați!”.

Mike Shinoda a mulțumit și el fanilor „for being just amazing, just awesome„!

Concertul a fost perfect, însă cam 90 % din mulțimea prezentă și-ar fi dorit să audă live și Crawling, însă piesa nu a fost cântată.😦 Deși fanii au aclamat numele trupei și pe cele ale membrilor după terminarea ultimei piese anunțate de băieți, aceștia nu au revenit pe scenă. Din discuțiile purtate cu organizatorii și cu stuff-ul lor, am aflat că trupa se grăbea către aeroport.

Linkin Park concert in Romania

Însă despărțirea de noi a fost una memorabilă și indiscutabil flatantă pentru fani!😀 După ce au salutat publicul, cei șase membri au început să împartă daruri. A fost bătaie mare pe bețele lui Rob, pe platanul lui Joe, dar mai ales pe penele folosite de Brad Delson la numeroasele chitare schimbate pe parcursul concertului. Apoi, după ce artiștii au aplaudat publicul și au făcut plecăciuni în fața sa, Chester a trimis un mega sărut publicului, cu un gest care poate fi reprodus cu greu în cuvinte.😛 LOVE it!

Cine se-aseamănă, se-adună!

Eu am fost unul dintre fanii care au plecat acasă cu un suvenir de la concert, primit chiar de la…ghiciți cine?!

Chester Bennington!😀 Într-un moment de interacțiune intensă cu grupul din care făceam parte, Chazy Chaz a luat o pană folosită de el la piesa „Iridescent”, pe care a aruncat-o către noi. Ghiciți cine a prins-o!😀 Check it out:

Cadoul meu de la Chester Bennington/ My gift from Chester Bennington

Cu un cadou de neprețuit din partea preferatului meu, cu onoarea de a fi acreditată să scriu despre concertul vieții mele și cu sufletul și inima pline de amintiri speciale și de trăiri unice, declar seara de 6 iunie 2012 drept o seară ce merită consemnată în istoria muzicală a României. Ceea ce s-a întâmplat la Romexpo a fost ca un vis, care s-a terminat mult prea repede, dar care ar putea continua, judecând după vizibila încântare a trupei față de publicul român. Să sperăm că vom mai avea ocazia să-i revedem cât de curând!😀

Music Pass TIP: Conectați-vă cât mai rapid cu blogul meu, prin abonare ori pe Facebook, căci relatările legate de experiența Linkin Park în România nu s-au terminat! Vă promit ceva special, EXCLUSIV, „from the inside”!😀

Credit foto: Diana Ciobotea (mai multe fotografii de la concert veți găsi de azi pe pagina de Facebook a MUSIC PASS)