Ce inseamna LINKIN PARK pentru mine?

Ce înseamnă LINKIN PARK pentru mine? Poate vă întrebați și voi, după explozia de articole pe tema concertului lor din România. M-am întrebat și eu, în ultimul timp, același lucru. Azi am decis să răspund, cum mai este fix o săptămână până la concertul LINKIN PARK ce va avea loc pe 6 iunie, la Romexpo.

LINKIN PARK sunt trupa mea preferată, all time! I-am descoperit acum zece ani, când aveam 11 ani, printr-o prietenă dragă din copilărie. Atunci a fost și momentul în care mi-am făcut prima gașcă serioasă de amici. Toți rockeri. Îmi amintesc că eu eram cu Linkin Park, un fost amic cu Metallica, un altul cu Guns, iar fetele erau innebunite dupa Ville Valo, solistul  trupei H.I.M. și după Linde (n.m. chitaristul H.I.M.), bineînțeles. În afară de mine. Eu îl admiram pe Chester Bennington, solistul LP. 😀

Datorită amicilor am prins drag de chitară, de sunetele pe care aceasta le poate scoate prin ciupirea corzilor de către niște mâini dibace. N-am făcut performanță. Dar mă laud că învățasem să cânt Crawling, all by myself. 😀 Și pasiunea pentru chitare rezistă, rezistă, rezistă! Pe principiul: „Sintetizator/Păcănele? Chitara rezistă!”.


Piesă cu care cei de la LINKIN PARK m-au cucerit definitiv a fost Numb! Doar ce lansaseră în urmă cu puțin timp albumul Meteora (2003). Am avut deci de recuperat două albume de studio! N-a fost deloc greu să rețin versurile după sute de ascultări. Le mai țin minte și acum, căci am avut ocazia să mă testez la acest capitol prin aplicația special creată de Ciuc Premium, berea oficială a acestui concert. 

După ce mi-am tapetat pereții camerei cu postere și hard-ul PC-ului cu poze cu trupa, am intrat în comunitatea română a Street Soldiers-ilor. Pentru cei care nu știu, membrii denumiți Street Soldiers se ocupau cu promovarea trupei on the street, prin graffiti-uri (mici desene, dacă privesc înapoi :P), stickere, făceam schimb de postere între noi and stuff like that. Acolo s-a creat o comunitate de fani, cu care am ținut legătura peste aniCu o parte dintre ei am plănuit să mă văd înainte de concert, să ne cunoaștem face-to-face. Acum, când am crescut cu toții și avem 21, 25, 30 de ani. Pentru că știu ce înseamnă concertul ăsta pentru ei, mulți au aflat de la mine vestea cea mare! Sunt vreo 20, care și-au luat imediat bilete la VIP și Golden Ring. 🙂

La un adevărat fan Linkin Park și un veritabil Street Soldier, se cerea și vestimentație pe măsură! Luați de-aici, colecția primăvară-vară de merch cu trupa. 😀

Linkin Park Music Pass

Linkin Park Music Pass

My precious, gen!

Cu online-ul am cochetat încă de la 14 ani, când am devenit unul dintre moderatorii forumului fanilor Linkin Park din România, de la acea vreme.

La 15 ani am avut parte de una dintre cele mai frumoase și de neuitat aniversări! Cadoul din partea părinților mei a fost un tort cu LINKIN PARK! Ce gustoși au fost băieții, yummy, yummy! 😀

De la aniversarea de 15 ani la perioada liceului și apoi la studenție, lucrurile s-au mai schimbat. Cu toții am crescut, ne-am mai maturizat. Eu m-am specializat pe Jurnalism muzical și continui să fac ceea ce-mi place.

Music Pass TIP: Unul dintre lucrurile care nu s-au schimbat e intensitatea pasiunii pentru muzică și aprecierea mea față de trupa LINKIN PARK, dar mai ales dorința de a-i vedea LIVE (mulțumiri organizatorilor de la Events) și de a-i întâlni personal 😛 (*dream*).

Vă aștept pe toți la primul concert LINKIN PARK în România, peste fix o săptămână. La Romexpo, pe 6 iunie, începând cu ora 19:00, scriem un nou capitol din istoria LP în viața mea și a celorlalți fani români. 🙂

Credit foto: Diana Ciobotea

