Romanian Music Awards 2012, acasa, la Craiova!

Săptămâna trecută am primit cea mai buna veste posibilă! RMA-urile se întorc în Craiova, orașul în care am crescut!🙂

Că era sau nu în plan, peste fix o lună, pe 8 iunie trebuie să fac un drum acasă, la Craiova, căci am întâlnire cu cei mai reprezentativi artiști pentru industria muzicală românească. Așa cum îmi place să spun, Craiova devine pentru a treia oară capitala muzicii!!! :D

Afis RMA 2012

Cea de-a zecea ediție a Romanian Music Awards se anunță a fi un maraton de peste 5 ore de muzică, spectacol, lumini și zeci de vedete pe metru pătrat. Anul acesta, la RMA nu sunt sărbătoriți doar artiștii, ci și premiile în sine, căci Gala RMA 2012 este una aniversară.

Dacă primele cinci ediții au fost organizate de MTV, iar din 2008, Romanian Music Awards a intrat sub edgida 1 Music ChannelIașiul a găzduit în 2008 cel mai important eveniment al industriei muzicale românești, apoi în 2009 și 2010 totul s-a mutat la Craiova, unde evenimentul a fost un succes total. Anul trecut a venit rândul Brașovului să găzduiască RMA-urile. MUSIC PASS (Diana’s Music & Culture Blog, pe atunci) a fost prezent la eveniment.

Citește aici recenzia RMA 2011 și afla cine au fost câștigătorii și cum a decurs totul la Gala precedentă.  

Pentru că tuturor ne e dor de energia debordantă, cheful de distracție și pasiunea pentru concerte a oltenilor, în Piața Mihai Viteazu din Craiova sunt așteptați pe 8 iunie peste 50.000 de spectatori, martori ai unei retrospective muzicale românești din ’90 până în prezent.

“Acest eveniment de excepţie a devenit deja tradiţie pentru Craiova, este al treilea an când se realizează la Craiova. Dacă nu am avut parte de un “Cerbul de Aur” precum Brasovul, iată că prin acest festival ceea ce mi-am propus s-a realizat. Le-am promis tinerilor şi m-am ţinut de cuvânt!” a declarat Antonie Solomon, primarul munincipiului Craiova.

Şi în 2012 cei mai buni artişti ai momentului vor avea şansa să câştige unul dintre trofeele Romanian Music Awards, prin intermediul votului deschis publicului pe site-ul rma.1music.ro, la cel puţin una dintre categoriile de votare.  Sunt aşteptaţi şi în acest an peste 35 de artişti, 50.000 de participanţi, 1.500.000 de votanţi şi milioane de telespectatori. Romanian Music Awards promite a fi o gală aniversară care va cuprinde momente reprezentative ale muzicii româneşti apărute după 1990 şi până în prezent.

Romanian Music Awards este organizat de Music Channel şi Radio 21, cu sprijinul Primăriei și Consiliului Local al Munincipiului Craiova.