Music Pass – un nou blogo-început!

Ziua de 19 martie 2012 va intra cu siguranță în istoria blogosferei românești!

De ce? Simplu! Fiindcă de astăzi, Diana’s Music & Culture Blog devine Music Pass!😀

A trecut deja un an și jumătate de când am lansat proiectul meu de suflet. Diana’s Music & Culture Blog a însemnat pentru mine spațiul online în care am putut împărtăși experiențele legate de industria muzicală și ale sale evenimente. Aici mi-am exersat scriitura jurnalistică pentru mediul online și m-am familiarizat cu tot ceea ce ține de blogging & social media. Tot prin intermediul acestui blog am dat frâu liber creativității și am pus în practică multe dintre lucrurile la care poate, până acum 3-4 ani, doar visam.🙂

De departe, însă, cea mai importantă este experiența de a fi propriul meu șef. Am experimentat toate rolurile dintr-o instiuție mass-media online. Am fost, pe rând și câteodată simultan, redactor, reporter, editor, fotograf, cameraman. Am fost propriul meu om de PR, management & marketing. Pe scurt, m-am auto-coordonat. Și…între noi fie vorba, e al naibii de bine să ai propriul tău proiect!😀 Tu să setezi agenda evenimentelor promovate și unghiul de abordare al acestora, tu să alegi unde mergi, tu să îți obții acreditări, tu să-ți promovezi munca și câteva mii de persoane să se bucure de ea.

Inventarul realizărilor

Pe 31 august 2010, apăsam butonul de PUBLISH al primului articol. De atunci și până în prezent, v-am ținut la curent cu munca artiștilor voștri preferați. Nu doar artiștii actuali și-au găsit locul aici. Am încercat să îi aduc în atenția publicului tânăr și pe cei care le-au încântat tinerețea părinților și bunicilor noștri. Dan Spătaru a fost unul dintre ei.

V-am dat detalii despre cele mai fresh videoclipuri, lansări de single-uri și albume, despre concertele ce nu trebuiau ratate. M-am numărat printre jurnaliștii acreditați la cele mai reprezentative evenimente muzicale: Romanian Music Awards, Gala Premiilor Muzicale Radio România Actualități 2011, Concertul INNEI la Arenele Romane, Concertul susținut de Alessandro Safina la Sala Palatului, despre care vă voi vorbi în zilele următoare. Am fost alături de George Zafiu & Co. în Garajul Europa FM de unde v-am prezentat recenzii inedite și de unde „am cules” mesaje de la Smiley, Radio Killer și Mihai Ristea.

De pe Diana’s Music & Culture Blog nu au lipsit nici interviurile cu artiști și oameni din industrie. Am stat de vorbă cu INNA, Alex Velea, Lora, Andreea Crepcia, Mike Diamondz & Nick Kamarera, trupa The dAdA și cu Seelview, prilej cu care ați reușit să îi cunoașteți mai bine pe ei și munca lor.

Music Pass – pe locuri, fiți gata, start!

După modelul backstage pass-ului, Music Pass reprezintă accesul tău în culisele industriei muzicale!

În multitudinea de bloguri muzicale deja existentă, Music Pass vă propune o altă abordare a ceea ce se regăsește generic sub numele de industrie muzicală. Aici veți găsi materiale surpriză cu artiștii voștri preferați, realizate în colaborare cu aceștia, cu casele de discuri și de producție de care aparțin.

Music Pass se va număra printre puținele bloguri bilingve. Anumite materiale, care prezintă interes sporit în afara granițelor țării, vor fi disponibile atât în limba română, cât și în engleză.

Pe Music Pass vă veți mai bucura de interviuri care caută să-l pună în evidență atât pe artist, cât și pe omul din el. Voi fi prezentă la cele mai importante evenimente din industrie, de unde vă voi livra informații la cald. Rubricile Culise de Artist, Culise de Videoclip, Culise de Single, Culise de Concert se vor umple treptat cu articole cât mai originale, pertinente, în niciun caz de tip paparazzi!

Vă mulțumesc pentru timpul petrecut pe blogul meu, pentru feed-back și pentru răbdarea cu care ați citit această filă de mari dimensiuni din viața blogului meu, dar scrisă cu aceeași pasiune și cu același entuziasm, ca la începuturi!

Pe final, unul dintre cei mai fresh artiști români ai momentului, Mike, ne-a pregătit o surpriză, așa ca de blog nou.🙂

Ah, și să nu uit: TU ți-ai luat accesul în culisele industriei muzicale?🙂