Single Catalin Dobre feat. Cabron – Pe banii mei

A meritat așteptarea!😀

Doar așa pot începe articolul legat de lansarea oficială a piesei lui Cătălin Dobre împreună cu Cabron, numită „Pe banii mei”!

Catalin Dobre Pe banii meiDirect de pe scena „Vocea României”, cu oprire în studioul HaHaHa Production, Catalin lansează varianta de studio a piesei „Pe banii mei”. Carismatic și cu o voce inconfundabilă, Cătălin Dobre a făcut parte din echipa lui Smiley în cadrul celui mai vizionat și iubit show de talente din România, numărându-se printre favoriții publicului încă de la prima apariție.

”Pe banii mei este o piesa care mă reprezintă în totalitate. Aș dedica-o în special celor care-și doresc o geacă de piele cu ținte…și în general celor care știu să zâmbească, chiar dacă au doar 100 de lei prin buzunare. Mă bucur mult de colaborarea cu Cabron, pe care îl apreciez încă din copilărie.” declară Cătălin.

La rândul său, Cabron se arată și el extrem de încântat de colaborare.

Îmi place piesa pentru că e pozitivă, optimistă și foarte dinamică. Cătălin vine cu un aer nou în peisajul muzical, e un rocker cu atitudine de rapper și cu o voce care mă face să spun pe bune că “esențele tari se țin în sticluțe mici

Despre Cătălin vă pot spune că a împlinit recent 21 de ani și este din Brașov. A început să cânte de la 4 ani, iar la 13 ani a început să ia lecții de canto. În ciuda problemelor materiale, Cătălin nu s-a dat bătut și a studiat cât a putut de mult pentru a ajunge acolo unde iși dorește: printre marii artiști ai lumii.🙂

Acestea fiind spuse, pentru că Youtube-ul s-a blocat la 301 vizualizări la piesa „Pe banii mei”, așa cum se întâmplă la toate piesele de succes, tind să cred că e de bun augur. Direct la radio cu piesa asta! Sunteți de acord?😀

Sursa foto: Facebook Catalin Dobre via Nine11 Photostudio