Sonny Flame – Sale el sol

În mijlocul viscolului de afară, Sonny Flame lansează „Sale el sol”.

Cu piesa ”Sale el Sol” Sonny Flame și-a propus să transforme zăpada în nisipul Saharei, frigul de afara în caldura tropicală și toate petrecerile într-o adevarată nebunie.

Sale el Sol” este o piesă cu totul și cu totul specială pentru mine, diferită față de ceea ce am făcut până acum, este pentru prima dată când cânt în limba spaniolă. Mi-am dorit de mult să fac o astfel de piesă, însă acum am simțit că este momentul.” declară artistul.

Sonny Flame este foarte mulțumit de rezultatul muncii întregii echipe altături de cei de la GrooveBox. Tocmai de aceea, artistul a ales ca „Sale el sol” să fie următorul său single.

Ascultați piesa și aștept să-mi spuneți dacă v-a adus vară prin intermediul boxelor în casă! 🙂

