La Mulți Ani, Mihai Ristea!

„Something New”, „Telephone”, piese cântate de Andra, „Ninja Boy” a lui Neylini, „Save me” a lui Mike + numeroase remixuri de succes.

Întrebare: Ce au toate aceste piese în comun?

Răspuns: Compozitorul.

E talentat, are voce, idei, are muzica și dansul în sânge, e fan Michael Jackson. În urmă cu câțiva ani o căuta pe „Sophia” alături de fostul său coleg din trupa Montuga, Mika Moupondo. Acum însă, a găsit o pereche de „Sexy eyes”, care îl inspiră în cariera solo pe care a început-o la finalul lunii septembrie a anului trecut.

Mihai Ristea este talentatul compozitor și artist despre care vă vorbesc. A venit pe lume pe data de 18 ianuarie 1989. Și cum tocmai astăzi împlinește vârsta de 23 de ani, nu aveam cum să nu-i dedic un articol pe blogul meu. Așa cum v-am obișnuit, pe Diana’s Music & Culture Blog, artiștii care au cu adevărat un cuvânt de spus în muzică sunt sărbătoriți de ziua lor.

Mihai este unul dintre artiștii mei preferați. I-am urmărit evoluția încă de la începuturile trupei Montuga. Îmi plac melodiile amintite mai sus, dar preferata mea, de departe, este piesa „Sexy Eyes”, despre care, la momentul lansării, ați putut afla toate detaliile aici pe Diana’s Music & Culture Blog.

Mihai se numără printre artiștii cu care am colaborat foarte bine până acum. La solicitarea de a înregistra un mesaj de Crăciun pentru cititorii Diana’s Music & Culture Blog, artistul nu a stat prea mult pe gânduri și a acceptat cu mare drag. Ce a ieșit vedeți mai jos.

Și pentru că suntem la capitolul urări, Mihai, îți doresc să ai succes în tot ceea ce întreprinzi, cât mai multe momente de inspirație și sănătate, să poți să le faci pe toate!

Sursa foto: Facebook Mihai Ristea

Vezi ce artiști au mai făcut urări de sărbători cititorilor pe contul blogului de Youtube.

