Top 5 Craciunite muzicale

Așa cum v-am anunțat pe pagina de Facebook a Diana’s Music & Culture Blog, am pregătit ceva special pentru voi, așa, ca să simtă spiritul Crăciunului până și cei mai convinși grinchi.😀

Vă dădusem niște indicii: Sweet, Hot, cu specific de Crăciun, foarte muzicale și pe gustul tuturor. Unii dintre voi ați fost foarte pe-aproape în a desluși blogo-ghicitoarea mea și vă felicit pentru asta.🙂

Surpriza vine din partea a cinci Crăciunițe. Mai exact, Antonia, INNA, Corina, Ellie White și Amna. Cinci artiste din România, care au cucerit mapamondul și care au pregătit cinci colinde, unele mai frumoase decât altele. Nu m-am putut hotărî la o ordine a lor în top, așadar le-am pus aleatoriu.

Cel mai interesant însă, cred că ar fi să o alegeți voi pe Blogo-Crăciunița No. 1  a Crăciunului 2011 printr-un vot în sondajul de mai jos. Așadar, votați-o pe cea care vă place cel mai mult ca artistă sau pe cea al cărei colind v-a încântat cel mai mult.

În prima zi de Crăciun, vă voi anunța artista care se va clasa pe primul loc și o voi înștiința și pe aceasta de alegerea voastră. M-am gândit că ar fi un cadou foarte drăguț din partea fanilor și a blogului meu titlul de Blogo-Crăciunița anului 2011, în semn de apreciere pentru munca depusă peste an.

Așadar votați, răspândiți vestea topului pe Facebook, Twitter, Messenger și susțineți-vă Crăciunița preferată! ATENȚIE!!! Pentru că timpul de votare este destul de scurt, puteți vota de pe același dispozitiv o dată la fiecare 6 ore.

INNA, Antonia, Corina, Amna sau Ellie White, voi alegeți!

1. INNA – I need you for Christmas:

2. Antonia – Santa Baby:

3. Corina – Deschide ușa, creștine:

4. Ellie White – O, ce veste minunată:

5. Amna – Feliz Navidad:

Sursa foto: Facebook INNA, Antonia, Corina, Amna, Ellie White