Boier Bibescu feat. Oliver Tigana – „Melodie de noroc”

După ce a reușit să aducă pe buzele tuturor numele lui Dan Spataru, Boier Bibescu revine cu o nouă „Melodie de noroc”.

În colaborare cu DJ Oliver Tigana, producătorul tuturor albumelor semnate Pavel și Cleopatra Stratan, Boier Bibescu continuă seria de single-uri inedite.

Produsă în studiourile HaHaHa Production , „Melodie de noroc” include pe refren un sample extras dintr-o melodie a lui Alexandru Lozanciuc cu care DJ Oliver Tigana a colaborat și care a fost hit în URSS în anii ’70.

Am ales să lucrez pentru această piesă cu un DJ din Republica Moldova pentru că mi se pare că frații noștri de peste Prut și-au păstrat nealterat spiritul naționalist. Eu cred că avem multe de învățat de la ei la acest capitol, iar pentru mine această piesă este ca o declarație de unire, pentru că muzica nu cunoaște granițe. Mesajul muzicii mele este în general simplu, pentru oameni simpli, deci hai împreună să cântăm !”, a declarat Boier Bibescu.

Primul single Boier Bibescu, „Dan Spataru n-a murit”, a conținut un sample din șlagărul „Mi-ai furat inima” și a făcut cluburile să răsune cu ritmurile clasice ale celebrului cântăreț, dar și cu refrenul modern „Piesa asta este hit, Dan Spataru n-a murit”.

Iar pentru că cea mai recentă piesă a lui Boier Bibescu este cu noroc, echipa HaHaHa inaugurează astăzi canalul HaHaHa Nation –  canalul de YouTube pe care se vor încărca o parte din piesele primite la secțiunea Demo a site-ului HaHaHa Production, canalul unei națiuni ce va crește prin muzică.

Acestea fiind spuse, „hai împreună să cântăm”!🙂