Michael, de doi ani printre îngeri…

În urmă cu doi ani, mai exact pe 25 iunie 2009, întreaga omenire a fost șocată de vestea morții celui mai mare artist al tuturor timpurilor: Michael Jackson.

Astăzi, la doi ani de la dispariția sa dintre noi, dar nu și din sufletele noastre, vă propun un top ce conține trei dintre piesele mele preferate ale lui Michael. Mi-e foarte greu să fac o selecție, pentru că îmi plac mult mai multe piese de-ale lui, dar am să ma opresc doar la trei.Vă invit și pe voi să alcătuiți propriul vostru top și să-l postați într-un comentariu mai jos, alături de o amintire care vă leagă de artist.

Pentru mine, Michael a însemnat primul meu contact conștient cu muzica. El a fost unul din artiștii care a contribuit la dezvoltarea pasiunii mele pentru arta supremă, așa cum îmi place mie să numesc muzica, dar și pentru dans și scenă.  A fost primul artist pe care l-am ascultat în copilărie, am crescut cu muzica lui, îi știam toate versurile și toate videoclipurile pe care le prindeam pe MTV USA la începutul anilor ’90. Din păcate, când a concertat în România, la București în 1992 și 1996, eu nu am luat parte la show-uri fiindcă avem doar câțiva anișori, dar îmi amintesc știrile despre venirea sa în țara noastră, care a reprezentat un pas înainte pentru o Românie proaspăt eliberată de sub jugul comunist.

Cele două concerte au fost, în opinia mea, de o importanță deosebită pentru țară, fiindcă a arătat că si noi putem fi pe harta marilor concerte, pentru oameni, deoarece aveau în sfârșit ocazia să ia parte la un show al unui artist internațional desăvârșit, pe care înainte îl puteau asculta doar pe furiș. Nu în ultimul rând, concertele lui Michael au reprezentat un mare pas și pentru jurnalismul românesc, pentru că se putea scrie liber despre un artist străin, se puteau face transmisiuni de la un eveniment muzical de mare amploare, cum nu mai fusese până atunci în România. Practic, atunci a început oficial ceea ce acum s-a mutat și pe bloguri, ceea ce fac și eu acum, în recenziile și articolele de la concertele și manifestările culturale la care iau parte.

Așa cum v-am promis vă las cu top 3 melodii ale lui Michael Jackson și cu îndemnul meu de a nu fi triști pentru Michael, ci bucuroși pentru averea neprețuită pe care ne-a lăsat-o.🙂

RIP, Michael!

1. Michael Jackson-„Who is it”

2. Michael Jackson-„Beat it”

3. Michael Jackson-„Hollywood Tonight”

P.S.: Extrem de specială, mai presus de locul I din topul meu este evident, piesa „Dirty Diana”.🙂