Dan Spătaru n-a murit!

Se pare că cei de la HaHaHa Production sunt în asentimentul meu. Atât eu, cât şi ei credem că Dan Spătaru n-a murit, ci că el trăieşte prin melodiile încântătoare pe care le-a înregistrat de-a lungul vieţii.

Când am dat startul acestui blog, am declarat că voi susţine şi promova atât artiştii din noua generaţie, cât şi pe cei care le-au încântat  adolescența și tinerețea părinților şi bunicilor noștri. Aici găsiţi primul articol de pe Diana’s Music & Culture Blog.

Mă bucur nespus de mult că mai există oameni în actuala industrie muzicală, care îşi amintesc cu drag de maeştrii muzicii româneşti şi-i celebrează atunci când au ocazia.

Aşadar, la împlinirea a o jumătate de secol de la lansarea lui Dan Spătaru pe scena muzicală, Boier Bibescu & Don Baxter au compus o piesă omagială dedicată memoriei artistului, la care s-a folosit chiar un sample din celebrul şlagăr Mi-ai furat inima.

 

Piesa poartă numele artistului şi beneficiază şi de un videoclip. În regia lui Dani Ilinca, clipul a fost filmat în Bucureşti  şi surpinde atitudinea unor oameni veseli într-un cadru 100%  urban.

Pentru că ne place Dan Spătaru, pentru că ştim să recunoaştem adevăratele legende din muzica românească, pentru că ne plac hiturile şi ne place vara, pentru că ne plac petrecerile şi muzica… Piesa asta este în memoria lui  Dan Spătaru, pentru toţi cei care ştiu de el şi pentru toţi cei care ne vor ajuta s-o facem hit.  Ne înclinăm, maestre!  declară Boier Bibescu şi Don Baxter, cei doi producători ai piesei.

Despre Boier Bibescu vă pot spune că este un DJ neconvenţional ce s-a remarcat prin remixarea celebrului filmuleţ viral Nu ştiu d-astea, remix ce a ajuns, în ziua lansării, pe locul 7 în topul celor mai vizionate filmuleţe de pe Youtube din întreaga lume.

Pe final de articol, zic să facem un mic duo, dacă-l pot numi aşa. HaHaHa Production vă prezintă videoclipul piesei „Dan Spătaru”, iar eu vă prezint melodia mea preferată din repertoriul maestrului, „La 5 şi jumătate”!

Mi-ar plăcea să ştiu ce cred tinerii despre piesele de mai jos, cum li se par şi dacă apreciază şi ei şlagărele marilor artişti. 😉

Boier Bibescu vs. Don Baxter – „Dan Spătaru”

Dan Spătaru – „La 5 şi jumătate”

