La Mulți Ani, Alex Velea!!! :D

ATENȚIE! Este interzisă reproducerea, preluarea și/sau modificarea tuturor informațiilor prezentate în acest material-interviu sub formă de text, imagine, fișier audio/video, fără acordul meu și fără a preciza sursa: Diana’s Music & Culture Blog https://musicandcultureblog.wordpress.com

E vineri, e 13 mai, sper că nu v-a purtat ghinion! Dar dacă e 13 mai înseamnă că e și ziua lui Alex Velea!

Diana’s Music & Culture Blog îți urează „La Mulți Ani, FratiWear-ule!”😀 Să-ți dea Dumnezeu putere și inspirație să ne încânți mulți ani de acum încolo. Sunt convinsă că atât eu, cât și fanii tăi de pe acest blog, îți dorim tot binele din lume, succes în carieră, împlinire pe plan personal și să rămâi la fel!😀

Am un cadou pentru Alex, dar și pentru voi, cititorii Diana’s Music & Culture Blog. Este vorba de un interviu cu Alex Velea, acordat în exclusivitate acum ceva timp (a fost primul interviu acordat după căsătorie, mai exact pe 7 iulie 2010). Atunci nu aveam blogul, dar timpul nu e pierdut! Abia acum am considerat că este momentul potrivit să-l public pentru că este o ocazie specială și pentru că informațiile din el nu sunt perisabile.

Vă las cu un altfel de…Alex Velea! (descoperiți voi care😉 și aștept părerile voastre)

Diana: Salutare, Alex! Mereu m-am întrebat cum erau oare artiștii mei preferați când erau aproape de vârsta mea. Ce ne poți spune de liceeanul Alex Velea?

Alex:   Nu ştiu, că am rămas într-a zecea de trei ori. :))

Diana: Pe bune? :))

Alex:   Nu, glumesc.

Diana: Ştiu, ştiu că ai fost un băiat deştept.

Alex:   Am fost un liceean normal. Da, deştept…am fost silitor. Mă ajutau și părinţii, îmi scriau temele. :))

Diana: Ai făcut liceul în Craiova, la „Ştefan Odobleja”, cumva?

Alex:   Nu, la „Electroputere”. „Electroputere” rules! Da măi, noi eram la concurenţă cu „Ştefan Odobleja”, se credeau mai deştepţi. :)) Uuu. Nu contează ce liceu termini, contează dacă simţi, nu ştiu…când ai atracţia asta faţă de şcoală, că mulţi merg la şcoală aşa, doar ca să facă, ştii cum e, caterincă. Aveam foarte mulţi colegi de la Electro aşa. Zeru Verginel, te salut!

Diana: Ce întâmplări speciale sau mai amuzante îţi aminteşti de atunci?

Alex:   Avem o doamnă dirigintă foarte exigentă, nu prea greşeam la şcoală. Nu mai ştiu, făceam o grămadă. De-abia aşteptam să fim de serviciu. Atunci se întâmpla toată magia, când eram de serviciu pe şcoală.

Alex Velea la Noaptea Absolvenților de Liceu 2010 – Craiova

Diana: La concursul de Mister Boboc ai participat?

Alex:   Niciodată. :))

Diana: Care era materia ta preferată?

Alex:   La un moment dat, mi-a plăcut matematica foarte mult, datorită profesorului. Domnul Cătălin Spiridon, vă salut! Cel mai drag profesor.

Diana: În perioada facultății ai participat la „Star Factory”, concurs pe care l-ai şi câştigat, de altfel.

Alex:   Yeah, you’re right! I won, yeah!

Diana: Cum te-ai descurcat cu şcoala atunci?

Alex:   Foarte prost, era să repet primul an. În primul semestru, practic, am lipsit şi mi-a fost foarte greu să mă integrez, dar aveam mulţi prieteni în liceu, cu care fusesem în şcoala generală şi m-au ajutat să mă integrez. Ionuţ Marinescu, îţi mulţumesc! :))

Diana: Cum te priveau colegii tăi după ce ai câştigat concursul?

Alex:   Puţin mai dintr-un unghi… :)) Nu ştiu, normal. Nici eu nu le-am lăsat impresia asta că sunt vreun star. :))

Diana:  Povestește-ne de bacalaureat!

Alex:   A fost o experienţă inedită pentru că am avut emoţii foarte mari. Cel puţin aşa ni se implementa, că este un examen foarte important.

Diana: Da, dar ai observat că de fapt nu e cine ştie ce…

Alex:   Examenul de maturitate este, nu?

Diana: Da, aşa se zice. L-am dat şi eu oarecum, de curând.

Alex:   Doamne, Doamne…eu l-am dat acum foarte mulţi ani.

Diana: Ei, hai că nu sunt chiar aşa mulţi!

Alex:   Ba suuunt!

Diana: Vreo şapte, nu?

Alex:   Opt. (după câteva secunde) Ba nu, ai dreptate, şapte!😀

Diana: Mai am o curiozitate.  Cum se desfășoară o zi a ta?

Alex:   De obicei, merg la sală de dimineață, mă trezesc pe la 11. La 12 sau la 1 merg la antrenament. Depinde, câteodată merg la studio, câteodată merg la repetiții cu băieții, să dansăm. În timpul liber îmi place să ies, ca oricărui tânăr, dar de obicei asta fac: antrenamente peste antrenamente peste antrenamente, ore de studio.

Diana: Ce sfat le-ai da tinerilor care vor să plece la facultate la București sau cu altă treabă acolo, să-și construiască o carieră, pentru a se acomoda mai ușor?

Alex:   Să aibă mare grijă la portofel. :))

Diana: Portofel, telefon. :))

Alex:   Nu știu ce să zic, nu sunt în măsură să le dau un sfat. Să aveți grijă de voi, să fiți cu capul pe umeri, să fiți cumpătați, echilibrați și să aveți grijă ce prieteni vă faceți.🙂

Diana: OK. Cât de des ajungi acasă, la Craiova?

Alex:   Destul de rar, din păcate, dar părinții mei vin destul de des, din fericire. Uite, chiar în seara asta eu am venit spre Craiova și părinții mei erau la mine, în București.

Diana: Alex, îți mulțumesc foarte mult pentru interviu și pentru timpul acordat!

Alex:   Da, merci frumos! Hallo!