Lora despre Ziua Bărbatului

ATENȚIE! Este interzisă reproducerea, preluarea și/sau modificarea tuturor informațiilor prezentate în acest material-interviu fără acordul meu și fără a preciza sursa: Diana’s Music & Culture Blog https://musicandcultureblog.wordpress.com

Dragii mei cititori, săptămâna trecută a fost una plină de motive de sărbătoare. De pe 1 până pe 8 Martie am sărbătorit femeia, însă astăzi, pe 9 Martie, trebuie să ne amintim și de bărbați. Iubiți, tătici, frați, prieteni, colegi, toți trebuie sărbătoriți astăzi.

Nu multă lume știe că pe 9 Martie este Ziua Bărbatului. La un moment dat, a existat o campanie pentru oficializarea și sărbătorirea acestei zile pe data de 5 Mai. Eu propun să le sărbătorim pe amândouă. 🙂 Și domnii bănuiesc că sunt în unanimitate de acord cu mine. 😉

Așadar, dacă pe 1 martie băieții de la trupa The dAdA au adus un omagiu femeilor, astăzi, pe Diana’s Music & Culture Blog veți putea citi două interviuri acordate în exclusivitate pentru acest blog cu două artiste extrem de talentate.

Prima artistă care vorbește despre Ziua Bărbatului este Lora! Aceasta a lansat de curând un nou videoclip la piesa „No More Tears”, despre care veți putea afla mai multe detalii chiar de la ea, în interviul care urmează.

Domnilor, La Mulți Ani și bucurați-vă de prima surpriză pregătită de mine pentru voi pe ziua de azi. Mai vin și altele! 🙂Diana: Ce părere ai despre sărbătorile aduse de venirea primăverii, gen 1, 8 martie (zile dedicate femeilor) și 9 Martie (zi dedicată bărbaților)?

Lora: Am o părere foarte bună. 1 Martie marchează venirea simbolică a primăverii (pentru că nu de fiecare dată se întâmplă ca vremea să fie frumoasă), 8 Martie e Ziua Femeii, o zi în care toate femeile vor fi răsfățate și cinstite, iar pe 9 îi sărbătorim pe bărbați.

Diana: Cum ai petrecut și ce cadouri ai primit de 1 martie? Cum plănuiești să te distrezi de 8 martie?

Lora: De 1 Martie am lansat videoclipul piesei “No More Tears” ca un cadou pentru doamne și domnișoare și mă bucur foarte mult că a fost foarte bine primit și apreciat de către admiratorii mei. De 8 Martie voi sta cu iubitul meu și voi petrece o zi liniștită și frumoasă în compania lui.

Diana: Care este primul cuvânt care îți vine în minte când spui „bărbat”?

Lora: Nu este doar un cuvânt suficient pentru a-l descrie…

Diana: Cine sunt sărbătoriții tăi de 9 martie?

Lora: În primul rand ar fi iubitul meu, fratele meu, cei din echipa mea și bineînțeles, admiratorii mei, care mă susțin constant.

Diana: Cum îi sărbătorești?

Lora: Nu am plănuit nimic special, așa cum am spus mai sus, probabil voi sta acasă cu iubitul meu și ne vom bucura unul de prezența altuia.

Diana: Ce cadouri ai de gând să le faci?

Lora: Uite chiar acum mă gândeam la acest lucru, încă nu știu.

Diana: Pentru ce eşti recunoscătoare bărbaților?

Lora: Pentru că ne completează…

Diana: Ce îți place/apreciezi la bărbați în general și ce nu?

Lora: Din punctul meu de vedere, atât la un barbat, cât și la o femeie contează educația și cum se poartă cu cei din jur. Întotdeauna am apreciat ca oamenii din jurul meu să fie corecți și să fie „deschiși”, în sensul că să poți comunica ușor cu ei și să rezonezi. Contează foarte mult acest lucru. Prefer să mă detașez de cei care simt că nu sunt potriviți…

Diana: Consideri că Ziua Femeii este mai popularizată decât cea a Bărbatului? De ce crezi că se întâmplă asta?

Lora: Probabil… Nu aș putea să dau o explicație concretă a acestui fapt. Ziua Femeii a fost dintotdeauna de 8 Martie, pe când cea a Bărbatului a intrat recent în viziunea oamenilor.

Diana: În materie de muzică, la ce să ne așteptăm de la tine? Știu că ai lansat clip la melodia ”No More Tears”, pentru care te felicit. 🙂

Lora: Îți mulțumesc foarte mult, mă bucur că îți place. 🙂 Într-adevăr, de curând am lansat clipul piesei “No More Tears”, produsă de către Sisterhood Live Records, labelul lui Adrian Sînă, cu care am și semnat. Piesa trebuia să fie pentru Akcent, însă Adi a considerat că mi s-ar potrivi mie și așa am ajuns să lansez eu piesa și se pare că a fost o decizie foarte buna. Deja se aude pe majoritatea radiourilor și se bucură de aprecieri. Clipul a fost realizat de Florin Botea și are o poveste foarte frumoasă. Pe viitor, pregătesc multe lucruri, lucrez la conceptul de show pentru concerte, voi promova piesa și voi lansa mai multe single-uri care vor fi incluse pe un material discografic ce este aproape gata.

Sursa foto: Monden.info

