Bărbatul – megastar sau nu pentru Andreea Crepcia

ATENȚIE! Este interzisă reproducerea, preluarea și/sau modificarea tuturor informațiilor prezentate în acest material-interviu fără acordul meu și fără a preciza sursa: Diana’s Music & Culture Blog https://musicandcultureblog.wordpress.com

A venit seara de Ziua Bărbatului, adică momentul în care încep party-urile, muzica atinge cote ameţitoare, dar mai ameţitoare decât muzica cred că sunt cele 44 de pahare.😀

Odată cu seara, a sosit momentul dezvăluirii celei de-a doua surprize pentru domni. De data aceasta, este vorba de un interviu cu Andreea Crepcia, finalista primei ediţii a concursului Megastar şi solista trupei Sweet Lemon.

Ce apreciază artista la un bărbat, care sunt sărbătoriţii ei astăzi şi mai ales, cum îi sărbătoreşte aflaţi în interviul de mai jos!

Încă o dată spun La Mulţi Ani, bărbaţi! Să apreciaţi femeile, fiindcă şi ele vă apreciază pe voi, nu le răniţi şi daţi mereu dovadă de galanterie faţă de ele, ca să demonstraţi că le meritaţi!🙂 În final, îl parafrazez pe un admirabil domn celebru, care spunea „Iubiţi-vă mult!”

P.S.: Aştept mai jos comentariile domnilor, dar şi pe cele ale doamnelor şi domnişoarelor cu privire la sărbătoarea de astăzi.

Diana: Andreea, cum ţi se par sărbătorile aduse de venirea primăverii: 1, 8 martie (zile dedicate femeilor) și 9 Martie (zi dedicată bărbaților)?

Andreea: Orice sărbătoare e un prilej de bucurie şi de a face cadouri, iar cum eu ador să primesc şi să dăruiesc cadouri, mă bucură. Cred că şi pe bărbaţi îi bucură cadourile, chiar dacă ei par mai greu de impresionat.

Diana: Cum ai petrecut şi ce cadouri ai primit de 1 martie? Pentru 8 martie ce planuri ţi-ai făcut?

Andreea: Am primit multe mărţişoare, flori, iar de 8 martie plănuiesc să ies cu fetele în oraş la karaoke.

Diana: Când spui „bărbat” care este primul cuvânt ce îți vine în minte?

Andreea: Iubire.

Diana: Cine sunt sărbătoriții tăi de 9 martie?

Andreea: Sărbătoriţii mei sunt cei trei bărbaţi din viaţa mea: tatăl, fratele şi iubitul meu.

Diana: Cum îi sărbătorești?

Andreea: Cu şampanie.🙂

Diana: Te-ai gândit ce cadouri le vei face?

Andreea: M-am gândit, dar surprizele nu se spun.

Diana: Bărbaţilor le eşti recunoscătoare pentru…

Andreea: Pentru multe lecţii de viaţă, pentru bucurii, pentru iubirea pe care mi-au arătat-o, pentru complimente, pentru duzinele de flori pe care mi le-au dăruit, pentru că uneori sunt copii şi pentru că ne fac viaţa mai frumoasă.

Diana: Ce apreciezi la bărbați în general și ce nu?

Andreea: Seriozitatea şi sinceritatea, misterul şi carisma, atitudinea, inteligenţa . Nu apreciez minciuna, dacă nu e bine spusă, nu apreciez bărbaţii grosolani, care cred că pot avea orice femeie şi nu se străduiesc să o cucerească şi ar mai fi, dar să rămânem în latura pozitivă.

Diana: Consideri că Ziua Femeii este mai popularizată decât cea a Bărbatului? De ce crezi că se întâmplă asta?

Andreea: Ziua Femeii este mai populară pentru că probabil în trecut bărbaţilor le plăceau să fie mai galanţi cu femeile, să le cucerească, să le înconjoare cu mici atenţii, pe când Ziua Bărbatului a apărut ceva mai târziu, după aşa-zisa emancipare a femeii…

 

Diana: Pe plan muzical, ce ne mai pregăteşti?

Andreea: În materie de muzică, să aşteptaţi piese noi şi să urmăriţi facebook-ul meu, unde postez atunci când am un concert.

Sursa foto: facebook – Andreea Crepcia