Start vs Now – Inna

Salutare, salutare!

Sunt mereu în lumina reflectoarelor, urmăriți de obiectivele curioase ale camerelor de luat vederi, mergeți la concertele lor, le știți toate versurile. Este vorba de artiștii voștri preferați, care vă încântă cu fiecare nouă melodie și cu fiecare nou videoclip pe care îl lansează .

De astăzi, mi-am propus să vă prezint artiștii așa cum erau la linia de start în industria muzicală românească și așa cum sunt ei în prezent, modul în care ei au evoluat. Așadar, să inaugurăm noua rubrica de pe Diana’s Music & Culture Blog: Start vs Now! Săptămânal, veți putea urmării câte două clipuri de la unul din artiștii voștri preferați. Nu uitați că aștept sugestiile voastre legate de ce artiști ați dori să includ în această rubrică pe mail, pe conturile de Facebook, Twitter sau Myspace ale blogului meu. Găsiți toate adresele la pagina de contact. Click aici.

Cea care inaugureză rubrica Start vs Now este Inna! Am ales să încep cu ea datorită succesului de care se bucură la nivel mondial și pentru că este un exemplu clar de evoluție rapidă. A evoluat frumos și mă bucur enorm că promovează România și industria muzicală românească peste tot în lume, deschizând în același timp porțile dinafară și pentru alți artiști de la noi.

Ce părere aveți despre evoluția Innei ca artist? S-a schimbat mult de la primul hit și până acum? Care este melodia voastră preferată a Innei? Sunt întrebări la care aștept răspunsurile voastre într-un comentariu mai jos.

Start (Anul 2008 – Debutul cu mega hit-ul „Hot”)

Now (Anul 2010 – Cel mai recent videoclip la melodia „Sun Is Up”)

Sursa foto: inna.ro