Christmas Songs for You (#2)

Așa cum v-am promis ieri, astăzi revin cu un nou top de 5 colinde românești, de această dată.

Cinci artiști români iubiți de voi vă vor încânta în următoarele minute cu 5 cântece specifice Crăciunului. Veți observa că în topul meu am inclus artiști foarte în vogă în zilele noastre, precum Mandinga, Andra, Ștefan Bănică Jr. și Pavel și Cleopatra Stratan, dar și artiști pe care puțini dintre cei care fac parte din generația tânără, îi cunosc. Angela Similea a fost și este o mare voce a României, o artistă minunată, care ne-a încântat de-a lungul timpului cu melodii care transmiteau mesaje de dragoste și nu numai, prin niște versuri foarte frumoase și inspirate.

În articolul introductiv al acestui blog, am promis că vă voi prezenta muzica din toate timpurile și că vă voi face cunoștință cu artiști valoroși, care merită să fie respectați și cunoscuți pentru operele lor muzicale. Asta fac și voi face și de acum încolo și dacă voi reuși să vă trezesc interesul pentru muzica anilor 60′-90′, mă voi declara mulțumită. 🙂

Nu uitați că aștept în continuare sugestiile voastre. 🙂

1. Mandinga-Not another Christmas movie (vi-l recomand cu căldura :)) )

2. Andra-Vis de iarnă

3. Angela Similea-Dacă vine Moș Crăciun

4. Ștefan Bănică Jr.-Doar o dată-i Crăciunul

5. Pavel și Cleopatra Stratan-Moș Crăciun

Sursa foto: watchmojo.com