De 3 x „La Mulţi Ani”!

Astăzi, 1 decembrie 2010, este o zi plină de semnificaţii şi de motive de sărbătoare, mai exact, trei la număr. Sunteţi curioşi care? ;))

Majoritatea dintre voi se gândesc la ziua de 1 decembrie ca fiind Ziua Naţională a României. Într-adevăr, acesta este un moment de care şi eu sunt mândră şi de aceea spun „La Mulţi Ani, România!” Sper să vină zile din ce în ce mai bune pentru tine şi pentru noi, locuitorii tăi.

Simplu în turneul "Istoria dansului" 2008

Nu numai România are ceva de sărbătorit astăzi, ci şi trupa Simplu, care a împlinit 10 ani!!! Este un drum lung, greu uneori, dar extraordinar de frumos pentru o trupă să ajungă la performanţa de a exista 10 ani. Tocmai de aceea, vreau să-i felicit pe Smiley, C.R.B.L., Omu Negru’, Piticu‘ şi Francezu‘ pentru această reuşită şi pentru muzica bună pe care ne-au oferit-o în toţi aceşti ani.  Să fiţi împreună cel puţin încă atât, sperăm eu şi iubitorii muzicii voastre. Dar din ce ne-a spus Smiley pe scenă la concertul său de acum o săptămână, aşa va fi. (vezi recenzia concertului).

Eh, şi am ajuns, în sfârşit, şi la cel de-al treilea motiv de sărbătoare. Astăzi, blogul meu, Diana’s Music & Culture Blog, împlineşte 3 luni!!! Vă mulţumesc foarte mult tuturor celor care aţi citit articolele, aţi vizualizat pozele şi care mi-aţi trimis feed-back! Am avut aproape 1000 de vizualizări, pe bune! 😀 Promit să vă ţin la curent şi de acum înainte, cu cele mai fresh ştiri din muzică, jurnalism şi cultură. Staţi pe aproape şi în luna decembrie, fiindcă vi se pregătesc mari surprize de sărbători! 😉

Acum, că v-am prezentat motivele mele de sărbătoare, vă invit să ne distrăm  puţin pe o piesă foaaarte cunoscută a băieţilor de la Simplu. Oare ştiu aceştia ce bine ne simţim pe muzica lor? 😀

CONCURS: Acesta este articolul cu nr. 29. Vă dau posibilitatea de a vă alege voi artistul sau trupa despre care vreţi să fie scris artiolul cu nr. 30 pe acest blog! Aştept comentariile voastre!  😀

Credit foto: Diana’s Music & Culture Blog