Sună iarăși clopoțelul…

Astăzi a început un nou an școlar pentru elevii de școala generală și liceu.

Vă urez tuturor să aveți parte de un an școlar minunat, cu note mari, distracție, profi înțelegători și cel mai important, să aveți parte de un an școlar din care să rămâneți cu amintiri frumoase pentru totdeauna! Știu că pare greu când te gândești că ești în clasa a VIII-a și că vin primele examene cu adevărat importante din viața ta sau când ești în ultimul an de liceu și te așteaptă bacul, însă toate trec. Vă dau un sfat prietenesc: bucurați-vă de anii de școală și mai ales, de cei de liceu fiindcă sunt cei mai frumoși din viața de adolescent!

Chiar dacă vă doriți să terminați școala/liceul, când se va întâmpla o să deveniți nostalgici după orele de curs, după emoțiile pe care le aveați când vă scoteau profii la tablă sau vă ascultau, dar mai ales, o să vă fie dor de chiulurile pe care le mai trăgeați din când în când (nu prea dese, copii! :)) ), de pauze, de baluri, de petrecerile date cu colegii, de majorate…eh, da, în clasa a XI-a faci turul majoratelor pe la colegi și prieteni și când vine momentul să devii și tu major, ce frumos e! ;))

Eu am terminat liceul și-mi pare rău pentru că am învățat 4 ani într-un liceu cu domni directori și doamne și domni profesori minunați, oameni dedicați slujbei pe care o au, care au știut să ne predea într-un mod plăcut. În cei 4 ani petrecuți în liceul meu am învățat foarte multe lucruri interesante, m-am și distrat fiindcă organizam tot felul de petreceri tematice și cel mai important pentru mine a fost faptul că am avut ocazia să „testez” toate ramurile jurnalismului.😀

Uff, acum văd cât am scris! Dar scopul meu a fost acela de a vă face să apreciați fiecare clipă din anii de școală fiindcă sunt frumoși, chiar dacă par grei câteodată.  Din propria experiență vă spun că bacul trece una-două, așa că nu vă faceți probleme! Revizuiți-vă însă, materia din timp!

Hai, gata, cheer up! Să ne distrăm puțin pe melodia „Ani de liceu” a fetelor de la TNT! Party on, people!

P.S.: Cum a fost prima zi de școală? În ce clasă sunteți?🙂