Akcent-Ți-am promis

Eh, fetelor, vă mai amintiți voi, oare melodia „Ți-am promis” a băieților de la Akcent? ;))

Trupa Akcent s-a înființat în anul 2001 și îi avea drept membrii pe: Adrian Sînă, Mihai Gruia, Marius Nedelcu și Sorin Brotnei. Primul lor hit a fost „Ți-am promis”, lansat în iarna anului 2001. Videoclipul a fost filmat în Gara de Nord din București și avea o poveste destul de interesantă și originală, pentru acea perioadă. Băieții erau însoțiți la un suc de patru domnișoare. În timp ce ele merg până la toaletă, băieții pleacă la gară. După ceva timp, fetele descoperă că băieții fugiseră. Prea târziu, însă fiindcă ei se urcaseră deja în tren și plecaseră fără ele deoarece nu mai aveau bani de înca un bilet. 😀

Melodia a înregistrat un real succes, dovadă fiind și numărul mare de albume vândute. Hit-ul „Ți-am promis” a fost inclus pe albumul de debut al trupei Akcent, „În culori”, ce a fost lansat la începutul anului 2002. Băieții au primit Discul de Aur la numai trei săptămâni de la apariția albumului, precum și cel de Platină câteva luni mai târziu.

În anul 2008, Marius a părăsit trupa Akcent, însă băieții au continuat să lanseze hit după hit și în noua formulă compusă din ceilalți trei băieți.

Ce amintiri vă leagă de melodia asta? Eu țin minte că învățasem dansul din clip. :))

