Lasă-mi, toamnă, pomii verzi…

De astăzi, oficial a venit toamna!

Așadar, m-am gândit că ar fi bine să ascultăm câteva melodii numai bune pentru vremea de afară. Vă prezint un top 5 melodii de toamnă alcătuit de mine, cu rugămintea să nu deveniți prea melancolici. :))

Pentru că toată lumea s-a axat pe melodii de toamnă, dar și pentru faptul că blogul meu a fost lansat în ultima zi de vară, mi-am zis că trebuie să ne aducem aminte și de vara care a trecut. De aceea, am alcătuit pentru voi și un top 5 melodii de vară, care să vă înveselească și care să vă aducă aminte de mare, soare, călătorii și distracție. Între noi fie vorba, ce dacă-i toamnă? Putem și acum să ne distrăm, să călătorim, chiar să mergem și la mare, fără a face plajă, însă.😀

Sper să vă placă melodiile alese de mine. Să știți că sunt curioasă ce alte melodii ați fi inclus voi în aceste două topuri sau poate că le-ați fi ordonat altfel pe cele selectate de mine. Vă aștept cu comentarii.

Top 5 melodii de toamnă:

  1. Guns’n’Roses-November rain

2.   Green Day-Wake me up when september ends

3.    Voltaj-Mi-e dor de

4.    Andra-În noapte mă trezesc

5.    Nicu Alifantis-Emoție de toamnă

Top 5 melodii de vară:

1.     Radio Killer-Be free

2.    Vama Veche-Vara asta

3.    Grasu’ XXL feat. Guess Who-Azi nu

4.    Narcotic Sound & Christian D feat. Matteo

5.    Andreea Bălan-Trippin’