Povestea unui blog de muzică

Salutare, salutare!

Eu sunt Diana, autoarea acestui blog și așa cum probabil v-ați dat seama și din denumirea blogului sunt pasionată de muzică și de jurnalismul de calitate. Am decis să-mi fac acest blog fiindcă am avut de nenumărate ori ocazia să intervievez o parte din artiștii români în vogă și ar fi păcat să aflu doar eu lucrurile interesante despre aceștia. Tocmai de aceea, pe Diana’s Music & Culture Blog veți putea găsi, printre multe altele, interviuri cu artiștii voștri preferați.

ATENȚIE! Este interzisă reproducerea, preluarea și/sau modificarea interviurilor, articolelor și a tuturor informațiilor prezentate sub formă de text, imagine, fișier audio/video, fără acordul meu și fără a preciza sursa: Diana’s Music & Culture Blog https://musicandcultureblog.wordpress.com .

Pe lângă interviuri, pe acest blog veți putea citi recenzii ale unor evenimente muzicale și culturale, dar și multe alte articole legate de una dintre cele mai frumoase arte, fără de care viața ar fi gri, muzica. Vă anunț că nu mă voi axa doar pe muzica de actualitate, ci voi prezenta, din când în când, și melodii care le-au însoțit adolescența și tinerețea părinților și bunicilor voștri. Poate sună ciudat, dar din aceeași pasiune pentru muzică de care vă vorbeam la începutul acestei postări, vreau ca și cei din generația mea (am 19 ani) să cunoască acele melodii, acele romanțe, care aveau ceva de spus, transmiteau un mesaj ce te mișca.

Aștept și sugestiile voastre legate de ceea ce ați vrea să citiți pe blogul meu, sugestii pe care vă rog sa le trimiteți la adresa de e-mail: music.and.culture.blog@gmail.com

În speranța că v-am stârnit interesul pentru acest blog, nu-mi rămâne decât să vă urez citire plăcută a articolelor, va invit să le comentați, dar înainte de a comenta, vă rog să citiți setul de reguli valabile pe acest blog, pe care este bine să le respectați.

Enjoy!🙂